Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2020)
№ 1 (2020)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1
Опубліковано:
2020-04-07
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ В КОНТЕКСТІ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ НА КАФЕДРІ МІКРОБІОЛОГІЇ, ВІРУСОЛОГІЇ ТА ІМУНОЛОГІЇ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ
T. V. Derevianko, I. M. Zviagolska
5-10
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10984
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, N. Ya. Kovtun
11-15
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10985
PDF (English)
РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ У СТУДЕНТІВ-ПРОВІЗОРІВ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ АКАДЕМІЇ
T. M. Potapova, V. Yu. Sliesarchuk, O. A. Podpletnia, N. V. Lohvynenko
16-20
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10986
PDF (English)
ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ
T. V. Savaryn, I. A. Prokop
21-26
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10987
PDF (English)
ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИКЛАДАННЯ ДИТЯЧИХ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА ВИПУСКНОМУ КУРСІ
L. A. Volyanska, Т. О. Vorontsova, E. I. Burbela, Y. V. Rohalska, P. H. Lykhatsky
27-30
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10989
PDF (English)
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
БІЛІНГВІЗМ ТА ІНТЕРФЕРЕНЦІЯ ЯК ТЕНДЕНЦІЇ ЛІНГВІСТИЧНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОСТОРУ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ
Thomas Bauer, O. M. Tsaryk, N. V. Rybina
31-35
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10990
PDF (English)
ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ НА ДОДИПЛОМНОМУ РІВНІ НАВЧАННЯ
O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnichenko, O. V. Smolyanova
36-40
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10800
PDF (English)
ФРАЗЕОЛОГІЧНИЙ ФОНД ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЖЕРЕЛО ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
O. D. Kolodnytska, H. B. Palasiuk, I. I. Vorona
41-44
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10991
PDF (English)
СУЧАСНА МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ- СТОМАТОЛОГІВ
Ya. A. Kulbashna, V. O. Malanchuk, Ya. P. Nahirnyj, I. L. Skrypnyk, V. O. Zakharova
45-49
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10992
PDF (English)
ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Yu. V. Lomakina, R. Ye. Bulyk, M. P. Tymofiieva, L. Ya. Fedoniuk, N. Ya. Muzyka
50-55
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10993
PDF (English)
ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ІВАНА ПУЛЮЯ
L. T. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda
56-61
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10994
PDF (English)
РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ В ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
O. V. Nazaruk
62-66
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10995
PDF (English)
МЕТОД ПРОЄКТІВ: МИНУЛЕ І МАЙБУТНЄ
H. M. Protsyk
67-71
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10996
PDF (English)
РОЛЬ НАУКОВОГО ГУРТКА У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ
V. V. Rodionova, L. A. Hlyniana, K. Yu. Hashynova, R. V. Razumnyi
72-76
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10997
PDF (English)
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ
V. M. Sinyshina
77-81
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10998
PDF (English)
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ ЯК ОСНОВНА ФОРМА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЯК ІНОЗЕМНА» У ВИЩІЙ ШКОЛІ
K. L. Stefanyshyn
82-86
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10999
PDF (English)
ІГРОВА МОДЕЛЬ ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ
N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn
87-92
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.11000
PDF (English)
РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
РОЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ ЛАТВІЇ
Andra Zenčaka
93-101
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.11001
PDF (English)
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ДЕФІНІЦІЙ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ У КОЛЕДЖАХ
М. R. Demianchuk
102-105
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.11002
PDF (English)
ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
M. Ya. Kichula
106-111
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.11003
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ ОРФОЕПІЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
L. P. Sheremeta
112-116
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.11004
PDF (English)
ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ
І. І. Vorona, I. A. Prokop
117-121
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.11005
PDF (English)
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер