СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ: ЯК ПІДВИЩИТИ ЯКІСТЬ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ?

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/1681-2727.2020.1.11098

Ключові слова:

стандартизований пацієнт, клініка інфекційних хвороб, навчальний процес, симуляційна медицина

Анотація

Висвітлено основні раціональні педагогічні підходи при викладанні інфекційних хвороб на додипломному та післядипломному рівнях вищої медичної освіти з точки зору сучасної освітньої парадигми та її трендів. Систематичне практичне застосування дидактичних прийомів та інтерактивних методик дозволить викладачу істотно поліпшити рівень засвоєння знань студентами. Імплементація симуляційних інноваційних технологій – самостійної, контрольованої викладачем студентської роботи з тренажерами й манекенами в умовах університетських центрів симуляційної медицини дозволяє якісно та ефективно підвищувати рівень практичної підготовки майбутнього конкурентоспроможного фахівця-медика.

Біографії авторів

V. D. Moskaliuk, Буковинський державний медичний університет

д. мед. н., професор кафедри внут­рішньої медицини та інфекційних хвороб вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет»

A. S. Sydorchuk, Буковинський державний медичний університет

к. мед. н., доцент кафедри внутрішньої медицини та інфекційних хвороб вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет»

K. I. Pudiak, Буковинський державний медичний університет

к. мед. н., асистент кафедри внутрішньої медицини та інфекційних хвороб вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет»

V. D. Sorokhan, Буковинський державний медичний університет

к. мед. н., доцент кафедри внутрішньої медицини та інфекційних хвороб вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет»

Посилання

Zaychenko, O.Ye., Panchenko, H.Yu., Klymenko, M.I., & Zaychenko, L.O. (2018). Innovative methods in teaching medical disciplines. Proceedings of the II All-Ukrainian Scientific Conference, Dnipro, October 26-27. 2018. (pp. 10-11). Dnipro: SPD “Okhotnik” [in Ukrainian].

Sydorchuk, A.S., Moskaliuk, V.D., & Sydorchuk, I.Y. (2014). Activation of self-study of medical profile students within the competence-based approach in teaching of theoretical and clinical disciplines. Medical Education, 175-177.

Moskaliuk, V. D., & Sydorchuk, A. S. (2014). High-quality medical education in Ukraine in the undergraduate stage: Myth or reality? Young Scientist, 1 (03), 155-157 [in Ukrainian].

Sydorchuk, А.S., Moskaliuk, V.D., Randiuk, Y.O., Sorokhan, V.D., Holyar, O.I., Sydorchuk, L.І., & Humenna, A.V. (2016). Aspects of development of leader creative thinking of medical student at the undergraduate level of medical education. Wiadomosci Lekarskie, 69 (6), 809-812.

Nykonenko, O. S., Shapoval, S. D., Dmytriieva, S. M., & Hrytsun, T. O. (2016). Using simulation training techniques to enhance the professional competence of physicians and paramedics at the departments of the State Institution “Zaporizhzhia Medical Academy of Post-Graduate Education Ministry of Health of Ukraine”. Medical Education, 2, 120-135 [in Ukrainian].

Saukha, P. Yu. (Ed.). (2011). Innovation in higher education: problems, experience, perspectives. Zhytomyr: Publisher of Zhytomyr Ivan Franko State University [in Ukrainian].

Artomenko, V. V., Semchenko, S. S., Yehorenko, O. S., Novikov, D. A., Karakonstantyn, D. F., & Berlinska, L. I. (2015). Simulation training in medicine: international and national experience: a review. Odesa Medical Journal, 6, 67-74 [in Ukrainian].

Hospodarsky, I. Ya. (2017). Standardized patients in teaching foreign graduate nurses. Medical Education, 2, 111-116 [in Ukrainian].

Hreba, R. (2018). E-textbook – not just PDF. What are the opportunities offered by the national e-learning platform. Retrieved from: https://life.pravda.com.ua/columns/2018/10/6/233462/

Kondruk, A. M., Chornenka, L. H., & Soliar, L. V. (2018). Electronic tutorials in the system of training a competent specialist. Education and science in the context of global transformations: Proceedings of the II All-Ukrainian Scientific Conference, Dnipro, October 26-27.2018. (pp. 91-92). Dnipro : SPD “Okhotnik” [in Ukrainian].

Medina-Presentado, J. C., Margolis, A., Teixeira, L., Lorier, L., Gales, A. C., Pérez-Sartori, G., & García, S. (2017). Online continuing interprofessional education on hospital-acquired infections for Latin America. Brazilian Journal of Infectious Diseases, 21 (2), 140-147. doi: 10.1016/j.bjid.2016.11.003. DOI: https://doi.org/10.1016/j.bjid.2016.11.003

Valdez, L., Gray, A., Ramos, G., & Siu, H. (2017). Medical education in infectious diseases. Using smartphone apps for active learning. Open Forum Infectious Diseases, 4 (1), S444. doi 10.1093/ofid/ofx163.1128 DOI: https://doi.org/10.1093/ofid/ofx163.1128

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-15

Як цитувати

Moskaliuk, V. D., Sydorchuk, A. S., Pudiak, K. I., & Sorokhan, V. D. (2020). СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ: ЯК ПІДВИЩИТИ ЯКІСТЬ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ? . Інфекційні хвороби, (1), 47–52. https://doi.org/10.11603/1681-2727.2020.1.11098

Номер

Розділ

Огляди та лекції