СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ: ЯК ПІДВИЩИТИ ЯКІСТЬ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ?
DOI:
https://doi.org/10.11603/1681-2727.2020.1.11098Ключові слова:
стандартизований пацієнт, клініка інфекційних хвороб, навчальний процес, симуляційна медицинаАнотація
Висвітлено основні раціональні педагогічні підходи при викладанні інфекційних хвороб на додипломному та післядипломному рівнях вищої медичної освіти з точки зору сучасної освітньої парадигми та її трендів. Систематичне практичне застосування дидактичних прийомів та інтерактивних методик дозволить викладачу істотно поліпшити рівень засвоєння знань студентами. Імплементація симуляційних інноваційних технологій – самостійної, контрольованої викладачем студентської роботи з тренажерами й манекенами в умовах університетських центрів симуляційної медицини дозволяє якісно та ефективно підвищувати рівень практичної підготовки майбутнього конкурентоспроможного фахівця-медика.
Посилання
Zaychenko, O.Ye., Panchenko, H.Yu., Klymenko, M.I., & Zaychenko, L.O. (2018). Innovative methods in teaching medical disciplines. Proceedings of the II All-Ukrainian Scientific Conference, Dnipro, October 26-27. 2018. (pp. 10-11). Dnipro: SPD “Okhotnik” [in Ukrainian].
Sydorchuk, A.S., Moskaliuk, V.D., & Sydorchuk, I.Y. (2014). Activation of self-study of medical profile students within the competence-based approach in teaching of theoretical and clinical disciplines. Medical Education, 175-177.
Moskaliuk, V. D., & Sydorchuk, A. S. (2014). High-quality medical education in Ukraine in the undergraduate stage: Myth or reality? Young Scientist, 1 (03), 155-157 [in Ukrainian].
Sydorchuk, А.S., Moskaliuk, V.D., Randiuk, Y.O., Sorokhan, V.D., Holyar, O.I., Sydorchuk, L.І., & Humenna, A.V. (2016). Aspects of development of leader creative thinking of medical student at the undergraduate level of medical education. Wiadomosci Lekarskie, 69 (6), 809-812.
Nykonenko, O. S., Shapoval, S. D., Dmytriieva, S. M., & Hrytsun, T. O. (2016). Using simulation training techniques to enhance the professional competence of physicians and paramedics at the departments of the State Institution “Zaporizhzhia Medical Academy of Post-Graduate Education Ministry of Health of Ukraine”. Medical Education, 2, 120-135 [in Ukrainian].
Saukha, P. Yu. (Ed.). (2011). Innovation in higher education: problems, experience, perspectives. Zhytomyr: Publisher of Zhytomyr Ivan Franko State University [in Ukrainian].
Artomenko, V. V., Semchenko, S. S., Yehorenko, O. S., Novikov, D. A., Karakonstantyn, D. F., & Berlinska, L. I. (2015). Simulation training in medicine: international and national experience: a review. Odesa Medical Journal, 6, 67-74 [in Ukrainian].
Hospodarsky, I. Ya. (2017). Standardized patients in teaching foreign graduate nurses. Medical Education, 2, 111-116 [in Ukrainian].
Hreba, R. (2018). E-textbook – not just PDF. What are the opportunities offered by the national e-learning platform. Retrieved from: https://life.pravda.com.ua/columns/2018/10/6/233462/
Kondruk, A. M., Chornenka, L. H., & Soliar, L. V. (2018). Electronic tutorials in the system of training a competent specialist. Education and science in the context of global transformations: Proceedings of the II All-Ukrainian Scientific Conference, Dnipro, October 26-27.2018. (pp. 91-92). Dnipro : SPD “Okhotnik” [in Ukrainian].
Medina-Presentado, J. C., Margolis, A., Teixeira, L., Lorier, L., Gales, A. C., Pérez-Sartori, G., & García, S. (2017). Online continuing interprofessional education on hospital-acquired infections for Latin America. Brazilian Journal of Infectious Diseases, 21 (2), 140-147. doi: 10.1016/j.bjid.2016.11.003. DOI: https://doi.org/10.1016/j.bjid.2016.11.003
Valdez, L., Gray, A., Ramos, G., & Siu, H. (2017). Medical education in infectious diseases. Using smartphone apps for active learning. Open Forum Infectious Diseases, 4 (1), S444. doi 10.1093/ofid/ofx163.1128 DOI: https://doi.org/10.1093/ofid/ofx163.1128
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).