СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ ТА СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, РОЗВИТОК, ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ У ФАРМАЦІЇ

Автор(и)

  • Н.О. Ткаченко
  • Н.М. Червоненко

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.1.2333

Анотація

Проаналізовано, уз агальнено зміст і окреслено основні напрямки розвитку методичних засад соціально- етичного та соціального маркетингу у фармацевтичній галузі, доцільність використання принципів соціально- етичного та інших видів маркетингу при ведені сучасного фармацевтичного бізнесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-06

Як цитувати

Ткаченко, Н., & Червоненко, Н. (2014). СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ ТА СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, РОЗВИТОК, ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ У ФАРМАЦІЇ. Фармацевтичний часопис, (1). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.1.2333

Номер

Розділ

ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ ТА ЛОГІСТИКА