АНАЛІЗ ТОВАРНОЇ ТА ЦІНОВОЇ КОН’ЮНКТУРИ КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ МАРКИ VICHY

Автор(и)

  • Н.Л. Ханик
  • Д.Т. Грушковська

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.1.2331

Анотація

Досліджено асортимент косметичних засобів із догляду за шкірою обличчя марки VICHY у аптеках міста Львова та проведено аналіз їх цінової кон’юнктури.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-06

Як цитувати

Ханик, Н., & Грушковська, Д. (2014). АНАЛІЗ ТОВАРНОЇ ТА ЦІНОВОЇ КОН’ЮНКТУРИ КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ МАРКИ VICHY. Фармацевтичний часопис, (1). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.1.2331

Номер

Розділ

ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ ТА ЛОГІСТИКА