МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НАЗАЛЬНИХ ЗАСОБІВ

Authors

  • О. І . Павх
  • Л . В . Соколова

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2007.2.3155

Abstract

У статті наведено результати маркетингових досліджень ринку назальних засобів, які зареєстровані на території України. Проведено порівняльний аналіз препаратів за такими характеристиками: країна-виробник, фармакологічна група, форма випуску, ціна, який свідчить про дефіцит вітчизняних назальних препаратів. Наведено дані опитування практичних працівників аптек м. Тернополя стосовно попиту на назальні засоби. Доведено доцільність створення нових вітчизняних препаратів для лікування ринітів на основі природних субстанцій.

Published

2014-07-21

How to Cite

Павх, О. І. ., & Соколова, Л. . В. . (2014). МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НАЗАЛЬНИХ ЗАСОБІВ. Pharmaceutical Review Farmacevtičnij časopis, (2). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2007.2.3155

Issue

Section

Pharmaceutical management, marketing and logistics