НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО- ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗГІДНО З ВИМОГАМИ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ ТА СТАНДАРТАМИ НАЛЕЖНИХ ПРАКТИК (GDP, GPP)

Authors

  • А. С . Немченко
  • А .А. Котвіцька
  • І . В . Жирова

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2007.2.3136

Abstract

За сучасних умов приєднання до Болонської декларації вітчизняна фармацевтична освіта зазнає дуже значних змін. Вузівська система покликана сьогодні дати випускникові, крім суто професійних знань, практичних навичок згідно зі стандартами належних практик (GDP, GPP), уміння орієнтуватись у постійно зростаючому потоці інформації. Стаття розглядає одне із основних завдань формування концепції організаційно- економічної підготовки фахівців для фармацевтичної галузі України, яке полягає в підвищенні якості підготовки фахівців і забезпеченні їх конкурентоспроможності на європейських і світових ринках праці в умовах зменшення аудиторної і збільшення самостійної роботи студентів.

Для підвищення якості підготовки фахівців автори пропонують впровадження сучасних освітніх і комп'ютерних технологій, опрацювання абсолютно нових підходів до викладання, розробки сучасних навчальних посібників. Впровадження належної аптечної практики (GPP) у вітчизняну аптечну справу дозволить зробити соціальну функцію аптеки як основну серед інших функцій, а це, в свою чергу, дозволить, з одного боку, досягти пріоритетів пацієнтів над комерційними пріоритетами аптеки, а з іншого - буде сприяти підвищенню значення аптеки як закладу охорони здоров'я та підвищення ролі та іміджу провізора і фармацевта. Застосування ефективних освітніх та інформаційних технологій сприяє якісній підготовці фахівців з вищою освітою та входження в єдиний інформаційний та освітній простір.

Published

2014-07-21

How to Cite

Немченко, А. С. ., Котвіцька, А. .А., & Жирова, І. . В. . (2014). НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО- ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗГІДНО З ВИМОГАМИ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ ТА СТАНДАРТАМИ НАЛЕЖНИХ ПРАКТИК (GDP, GPP). Pharmaceutical Review Farmacevtičnij časopis, (2). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2007.2.3136

Issue

Section

Pharmaceutical education