ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ НА КАФЕДРІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ХІМІЇ ЗАПОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.3.2427Abstract
Особливість підготовки фахівців з контролю якості лікарських та парфумерно-косметичних засобів на сучасному етапі. Впровадження кредитно-модульної системи та організація навчального процесу на кафедрі фармацевтичної хімії згідно з вимогами Болонського процесу. Впровадження тестових, ситуаційних завдань для об’єктивної оцінки знань студентів.Downloads
Published
2014-03-10
How to Cite
Кучеренко, Л. І. (2014). ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ НА КАФЕДРІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ХІМІЇ ЗАПОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ. Pharmaceutical Review Farmacevtičnij časopis, (3). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.3.2427
Issue
Section
Pharmaceutical education
License
The authors who publish their materials in this journal agree with the following terms:
- Authors reserve the right to authorship of their work and assign to the journal the right to first publish this work under the terms of the Creative Commons Attribution License, which allows other persons to freely distribute the published work with a mandatory reference to the authors of original work and the first publication of work in this journal
.
- Authors have the right to make independent extra-exclusive work agreements in the form they are published by this journal (for example, posting work in an electronic repository of an institution or publishing as part of a monograph), provided that the link to the first publication of the work in this journal is maintained.
Journal policy allows and encourages publication of manuscripts on the Internet (for example, in institutions repositories or on personal websites), both before the publication of this manuscript and during its editorial review, as it contributes to productive scientific discussion and positively affects the efficiency and dynamics of the citation of the published work (see The Effect of Open Access).