МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІВ ДЛЯ ЛІКУВАННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ ПЕРЕДМІХУРОВОЇ ЗАЛОЗИ, ПРЕДСТАВЛЕНИХ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ

Authors

  • В. І. Гриценко

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.2.2390

Abstract

Проведено аналіз асортименту препаратів для лікування захворювань передміхурової залози, представлених на фармацевтичному ринку України. Розглянуто основні тенденції розвитку вітчизняного ринку фармацевтичних препаратів. За результатами маркетингових досліджень складено асортиментний макроконтур сегмента ринку а-адреноблокаторів і фітопрепаратів, які застосовують у терапії захворювань передміхурової залози. Доведено доцільність створення лікарських препаратів з а-адреноблокаторами і рослинними екстрактами у формі супозиторіїв для лікування захворювань передміхурової залози.

Published

2014-03-09

How to Cite

Гриценко, В. І. (2014). МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІВ ДЛЯ ЛІКУВАННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ ПЕРЕДМІХУРОВОЇ ЗАЛОЗИ, ПРЕДСТАВЛЕНИХ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ. Pharmaceutical Review Farmacevtičnij časopis, (2). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.2.2390

Issue

Section

Pharmaceutical management, marketing and logistics