МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЛІКУВАЛЬНО-КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/2312-0967.2017.4.8338Ключові слова:
лікувально-косметичні засоби, позиціонування, сегменти споживачів.Анотація
Мета роботи. Розробка методичних підходів до позиціонування лікувально-косметичних засобів із врахуванням особливостей різних сегментів споживачів.
Матеріали та методи. Метод контрольного опитування, метод експертного опитування, шкала Р. Лайкерта.
Результати й обговорення. Проведені дослідження показали, що всіх споживачів лікувально-косметичних засобів (ЛКЗ) можна розподілити на дві основні категорії: потенційних та постійних споживачів. Для підвищення ефективності просування ЛКЗ фармацевтичним компаніям (ФК) необхідно позиціонувати ЛКЗ із врахуванням особливостей їх сприйняття кожним із сегментів споживачів. Для цих сегментів розроблені алгоритми позиціонування ЛКЗ, спрямованих на підкреслення переваг, які отримають споживачі від їх використання.
Висновки. Впровадження запропонованих підходів позиціонування ЛКЗ спрямоване на підвищення інформованості різних груп споживачів про особливості різних ЛКЗ та формування стійких вподобань споживачів на основі розуміння одержуваних переваг, що буде сприяти підвищенню ефективності просування ЛКЗ.Посилання
Zakon Ukrainy vid 04.04.1996 № 123/96-ВР. «About medicinal facilities» Available from: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/ 123/96-%D0%B2%D1%80. Ukrainian.
Hromovyk BP. Management and marketing in pharmaceutical industry. [Менеджмент і маркетинг у фармації: підручник] Kyiv: Medicine; 2008. Ukrainian.
Dmytrenko LA. Management and marketing in pharmaceutical industry. [Менеджмент і маркетинг у фармації: навч. посіб] Kyiv: Medicine; 2010. Ukrainian.
Mnyshko ZN. Management and marketing in pharmaceutical industry. Ch.1. Management in pharmaceutical industry. [Менеджмент та маркетинг у фармації. Ч. I. Менеджмент у фармації : підручн.] Kharkov: Gold pages; 2010. Ukrainian.
Nemchenko AS, Mychshenko VI. [Questionnaire survey of consumers and pharmacists of wholesale and retail network in relation to government control of turnover of parapharmaceutical facilities for the care of hair]. Zaporizhzhia Medical Journal. 2013;5: 88-91 Ukrainian.
Tolochko VM. Management by pharmaceutical industry. [Управління фармацією] Kharkiv: Publishing house: National University of Pharmacy; 2004. Ukrainian.
Hromovyk BP, editors. Pharmaceutical marketing. [Фармацевтичний маркетинг : навч. посібн.; зб. Вправ] Lviv: Publishing house: Nautilus; 2000. Ukrainian.
Posylkina AV, Kotliarova VH, Chechotka OV. [Analysis of peculiarities of growth for the medical cosmetics market in Ukraine]. Management and Economy and Providing of Quality in Pharmaceutical Industry. 2016;4(48): 38-44. Ukrainian.
Balabanova LV. Marketing. Kyiv: KNEY; 2011. 543 p.
Geyec VM, editors. Models and methods of socio-economic prognostication. [Моделі і методи соціально-економічного прогнозування: підручник] Kharkiv: VD INGEK; 2005. Ukrainian.
Kotler Ph. Principles of marketing. Englewood Cliffs, N.J.; Singapore: Prentice Hall; 1996.
Walker O. Marketing strategy: Planning and implementation. 2ed. Boston: Irwin: McGraw Hill; 1996.
Posylkina AV, Kotliarova VH, Chechotka OV. Research on the characteristics of medical cosmetics consumers in Ukraine. Scientific Journal «ScienceRise: Pharmaceutical Science». 2016;4(4): 53-9. Ukrainian
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі .
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).