ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ФАРМАЦЕВТИЧНУ ОСВІТУ (НА ПРИКЛАДІ НАЦІОНАЛЬНОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ)

Автор(и)

  • L. V. Galiy Національний фармацевтичний університет
  • T. M. Seropian Національний фармацевтичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2017.3.7869

Ключові слова:

дистанційне навчання, фармацевтична освіта, тьютор, педагогічний експеримент.

Анотація

Мета роботи. Узагальнення вимог нормативно-правових документів МОН України та визначення методологічних засад впровадження дистанційного навчання у фармацевтичну освіту.

Матеріали і методи. Системний метод, порівняльний та нормативно-правовий аналіз, метод педагогічного експерименту.

Результати й обговорення. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) узагальнено етапи та конкретні заходи щодо виконання вимог нормативно-правових документів МОН України з впровадження дистанційного навчання. Описано організаційне, науково-методичне, кадрове, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення університету. На підставі запропонованих авторами методологічних засад дистанційного навчання розроблено графік навчального процесу та здійснено координацію педагогічного експерименту, у якому взяли участь 63 здобувачі вищої освіти та 17 кафедр університету.

Висновки. Запропоновані та опрацьовані під час педагогічного експерименту методологічні засади дистанційного навчання забезпечують прозорість та постійний контроль як за освітньою діяльністю здобувачів вищої освіти, так і за її супроводженням з боку тьюторів. Досвід впровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті (м. Харків) може бути використаний іншими вузами, які забезпечують підготовку спеціалістів фармації.

Біографії авторів

L. V. Galiy, Національний фармацевтичний університет

декан фармацевтичного факультету № 2, доктор фармацевтичних наук, доцент

T. M. Seropian, Національний фармацевтичний університет

провізор, здобувач кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту

Посилання

Tkachenko NO, Hromovyk ВР. [The study of factors affecting the quality of pharmaceutical specialists training]. ScienceRise. Pharmaceut Science. 2016;2(2):36-42. Ukrainian.

5-yi Mizhnarodnyi farmatsevtychnyi forum «APTEKY SVITU–2016». Aptechnyi pynok Ukrainy: holovni trendy [5th International Pharmaceutical Forum "PHARMACY WORLD 2016". Main trends of the pharmaceutical market in Ukraine]. Apteka. Available at: http://www.apteka.ua/article/375989

Available at: http://www.distancelearningportal.com/universities/253/keele-university.html

Available at: http://www.mastersportal.eu/studies/56317/clinical-pharmacy.html

Available at: http://www.mastersportal.eu/studies/9441/clinical-pharmacy.html

Available at: http://pharmacy.ufl.edu/education/online-ms-programs/.

Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia [On approval of the Distance Learning]: order of the Ministry of Education and Science of Ukraine from 25.04.2013 р. № 466. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13.

Pro zatverdzhennia vymoh do vyshchykh navchalnykh zakladiv [On approval of requirements to universities and graduate schools, scientific, educational and scientific institutions that provide educational services for distance learning of training and qualification accredited areas and specialties]: order of the Ministry of Education and Science of Ukraine from від 30.10.2013 р. № 1518. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1857-13.

Mazur MP, Zuban YO, Liubchak VO, Ivanets CA. Informational, methodological and organizational support of distance learning in higher education Ukraine. [Інформаційне, методичне та організаційне забезпечення дистанційного навчання у вищих навчальних закладах України] Sumy: Sumy State University; 2013. Ukrainian.

Kalinina A. [NUPh: The author's concept of distance learning is realized]. Apteka. Available at: http://www.apteka.ua/article/351006

Halii LV, Seropian TM. Experience of the implementation of distance learning: state, problems and prospects. Topical issues of distance learning and telemedicine: Proceedings of the Research and Methodical Videoconference Topical issues of distance learning and telemedicine, 2016 Oct 13; Zaporizhia: Zaporizhia State Medical University; 2016. P. 78-80. Ukrainian.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-04

Як цитувати

Galiy, L. V., & Seropian, T. M. (2017). ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ФАРМАЦЕВТИЧНУ ОСВІТУ (НА ПРИКЛАДІ НАЦІОНАЛЬНОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ). Фармацевтичний часопис, (3), 112–117. https://doi.org/10.11603/2312-0967.2017.3.7869

Номер

Розділ

ФАРМАЦЕВТИЧНА ОСВІТА