МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІВ ДЛЯ ЛІКУВАННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ ПЕРЕДМІХУРОВОЇ ЗАЛОЗИ, ПРЕДСТАВЛЕНИХ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • В. І. Гриценко

DOI:

https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.2.2390

Анотація

Проведено аналіз асортименту препаратів для лікування захворювань передміхурової залози, представлених на фармацевтичному ринку України. Розглянуто основні тенденції розвитку вітчизняного ринку фармацевтичних препаратів. За результатами маркетингових досліджень складено асортиментний макроконтур сегмента ринку а-адреноблокаторів і фітопрепаратів, які застосовують у терапії захворювань передміхурової залози. Доведено доцільність створення лікарських препаратів з а-адреноблокаторами і рослинними екстрактами у формі супозиторіїв для лікування захворювань передміхурової залози.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-09

Як цитувати

Гриценко, В. І. (2014). МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІВ ДЛЯ ЛІКУВАННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ ПЕРЕДМІХУРОВОЇ ЗАЛОЗИ, ПРЕДСТАВЛЕНИХ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ. Фармацевтичний часопис, (2). https://doi.org/10.11603/2312-0967.2013.2.2390

Номер

Розділ

ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, МАРКЕТИНГ ТА ЛОГІСТИКА