МОТИВАЦІЯ ДОСЯГНЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК УСПІШНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ

Автор(и)

  • O. P. Venger ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • T. P. Husyeva ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • Yu. I. Mysula ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • L. M. Sas ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • O. Ye. Smashna ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • V. S. Bilous ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • О. О. Liuta ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • Ya. M. Nestorovysch ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9388

Ключові слова:

мотивація, мотивація досягнення успіху, професійне становлення

Анотація

Мета роботи – визначити динаміку мотивації досягнення успіху в студентів 2-го та 4-курсів медичного факультету.

Основна частина. Професійне становлення молодої людини під час навчання у вищому навчальному закладі є важливим етапом у її соціалізації, де провідним видом діяльності стає навчально-професійна. У статті висвітлені етапи професійного становлення студента-медика. Мета дослідження полягала у визначенні динаміки мотивації досягнення успіху в студентів-медиків 2-го та 4-го курсів медичного факультету. В дослідженні брали участь 112 студентів, з яких 56 студентів 2-го курсу та 56 студентів 4-го курсу медичного факультету. Розглянуто особистісні характеристики респондентів за рівнем мотивації досягнення успіху.

Висновки. Отримані результати свідчать про те, що мотивація досягнення успіху в студентів за період навчання має тенденцію до зростання. На здійснення ними навчальної діяльності впливає система внутрішніх мотивів, що забезпечує ефективне оволодіння майбутнім фахом.

Біографія автора

O. P. Venger, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-02

Як цитувати

Venger, O. P., Husyeva, T. P., Mysula, Y. I., Sas, L. M., Smashna, O. Y., Bilous, V. S., … Nestorovysch, Y. M. (2018). МОТИВАЦІЯ ДОСЯГНЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК УСПІШНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ. Медична освіта, (4), 31–35. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9388

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти