ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ПСИХІАТРІЯ. НАРКОЛОГІЯ” В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • I. D. Spirina ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • S. V. Rokutov ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • E. S. Fedenko ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • A. V. Shornikov ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • R. M. Tymofieiev ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9008

Ключові слова:

студенти, навчальний процес, психіатрія, наркологія, інноваційні методи навчання

Анотація

Мета роботи – аналіз методів та засобів навчання, направлених на оптимізацію викладання дисципліни “Психіатрія. Наркологія” на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”.

Основна частина. Враховуючи розповсюдженість психічних розладів в Україні та світі, постала необхідність змінити ставлення у студентів медичних вузів до проблем, якими десятиліттями займалися лише лікарі-психіатри. Для підвищення якості освіти, інтересу до предмета, а також задля розвитку у студентів нестандартного, творчого мислення на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “ДМА” широко застосовуються такі завдання, як кросворди, кейси, в тому числі і відео­кейси, рольові ігри. Для оцінки ефективності запропонованих форм оцінки знань студентів було розроблено уніфікований опитувальник. Для виключення суб’єктивності при оцінці цих знань, а також для оптимізації і стандартизації роботи викладачів, введена багаторівнева система навчання і оцінювання, яка заснована на так званих “рівнях навчання” за В. П. Беспальком.

Висновок. Постійне вдосконалення процесу викладання дозволяє поглиблювати знання майбутніх лікарів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”.

Біографії авторів

I. D. Spirina, ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

завідувач кафедри психіатрії, загальної та медичної психології, д.мед.н., професор

S. V. Rokutov, ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

доцент кафедри психіатрії, загальної та медичної психології

E. S. Fedenko, ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

асистент кафедри психіатрії, загальної та медичної психології

A. V. Shornikov, ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

асистент кафедри психіатрії, загальної та медичної психології

R. M. Tymofieiev, ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

асистент кафедри психіатрії, загальної та медичної психології

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-17

Як цитувати

Spirina, I. D., Rokutov, S. V., Fedenko, E. S., Shornikov, A. V., & Tymofieiev, R. M. (2018). ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ПСИХІАТРІЯ. НАРКОЛОГІЯ” В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Медична освіта, (4), 178–181. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9008

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи