ПЕРСПЕКТИВИ ТА ТРУДНОЩІ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7826Ключові слова:
перспективи, інноваційні технології, навчання, студенти, клінічні дисципліни.Анотація
Мета роботи – обґрунтування переваг, проблем та перспектив ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін.
Основна частина. Висвітлено питання перспектив та труднощів ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін.
Інтенсифікація інформаційних процесів вимагає розробки нової моделі освіти, що здатна забезпечити безперервний розвиток особистості, прагнення до професійності та самовдосконалення. Процес входження людства в нове інформаційне суспільство визначає й нові вимоги в системі освіти.
Нагальною потребою є реалізація функціонування єдиного інформаційного простору і розробка навчально-методичного забезпечення, що висуває на перший план першочергове вирішення ефективної інтеграції комп’ютерних та традиційних засобів інформаційного забезпечення. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі відкриває не тільки різнопланові можливості, але й дозволяє враховувати індивідуальні інтелектуальні та фізичні можливості студентів, стимулювати їх наукові дослідження і застосовувати їх на практиці навчального процесу професійної підготовки лікарів.
Висновки. Ефективність використання інноваційних технологій на практичних кафедрах залежить від активного застосування нових методів і підходів в освітній діяльності, які не тільки б розвивали професійні навички студентів-медиків, а й мотивували до саморозвитку. Основні функції організаційно-методичної роботи ВНЗ повинні бути спрямовані на формування компетентного викладача, який повинен бути творчою особистістю, організатором пізнавальної діяльності студентів, та розробляти і впроваджувати інноваційні педагогічні технології в навчальний процес.
Посилання
Zakon Ukrainy pro vyshchu osvitu (2014).|[Higher educational Act of Ukraine]Vidomosti Verkhovnoi Rady-Verkhovna Rada Bulletin ,6[in Ukrainian].
Kremen V.G.(2010)Filosofija ljudynocentryzmu v osvinnomu prostori
Vyd-vo Znannja Ukrainy P 282[in Ukrainian].
Goroh N.V.,Gladushka O.F.(2008).Organizacija metodychnoi roboty v navchalnomu zakladi (Vol 13),(pp 68-82)[ Organization educational - an educate process (from experience higher educational establishments of I-II of levels of accreditation): informative announcer] [in Ukrainian].
Petrenko V.L.(2003) Kompleks normatyvnyh dokumentiv dlja rozroblennja skladovyh systemy vyshcoi osvity.[Kompleks normative documents for development of constituents of the system ].(Vols.10),(pp 5-37)[in Ukrainian].
Sandyga O.I.(2002) Socialni innovacii ta procesy samoorganizacii v suchasnomu suspilstvi.[Social'ni innovations and processes of samoorganizacii in modern society of ].(Vols.37),(pp 144-154).[in Ukrainian].
Sysoeva S.O.Tvorchyj rozvytok osobystosti v procesi neperervnoi profesijnoi osvity.(Vols.1),(P 391)[in Ukrainian].