ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ РІВНЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ у НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС КАФЕДРИ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ

Автор(и)

  • V. O. Tikholaz
  • O. I. Bashynska
  • P. O. Stelmachshuk
  • I. А. Rutska
  • O. P. Lopatkina

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6395

Анотація

 

В останні роки для оцінювання знань студентів впроваджуються все нові і нові методи, направлені на покращення успішності студентів. В інноваційну еру комп’ютерних технологій є можливість більш швидкого та об’єктивного контролю. Останнім часом популярним методом є комп’ютерне тестове опитування, яке і було впроваджено на кафедрі. При складанні тестів чергуються завдання з різними формами подачі даних та різних рівнів складності, що дозволяє знизити ймовірність перевтоми студентів.

Абсолютна успішність студентів у 2015 р. становить 89,22 %, а у 2014 р. – 93,38 %; Якісна успішність студентів  у 2015 р. становить 40,25 %, а у 2014 р. – 47,5 %. Розбіжність оцінок між поточними заняттями і підсумковим заняттям у 2015 р. становить 37 %, а у 2014 р. – 26 %.

Посилання

Avanesov V. S. Kompozytsyya testovykh zadanyy : uchebnaya knyha dlya prepodavateley vuzov, uchyteley shkol, aspyrantov y studentov pedvuzov. / V. S. Avanesov 2 yzd., yspr. y dop. – M. : Adept, 1998.

Pyetukh A. M. Do pytannya rozrobky tekhnolohiy otsinyuvannya znanʹ studentiv / A. M. Pyetukh, V. V. Voytko // Shlyakhy ta problemy vkhodzhennya osvity Ukrayiny v svitovyy osvityansʹkyy prostir (zbirnyk dopovidey mizhnarodnoyi naukovo-metodychnoyi konferentsiyi). – 1999. – T. 1. – S. 278–281.

Bevz S. V. Do pytannya rozrobky navchalʹno-metodychnoho zabezpechennya dystantsiynoho navchannya / S. V. Bevz, L. O. Popova, S. A. Yaremko // Zbirnyk materialiv naukovo-metodychnoyi konferentsiyi “Problemy humanizmu i osvity”. – Vinnytsya, 2002. – T. 2. – S. 22–25.

Adamova I. Testuvannya yak forma kontrolyu ta diahnostyky znanʹ studentiv / I. Adamova, K. Bahriy // Vytoky pedahohichnoyi maysternosti. Seriya: Pedahohichni nauky. – 2012. – Vyp. 9. – S. 3–6.

Lomeyko O. P. Metodychni rekomendatsiyi z rozrobky i zastosuvannyu testiv dlya kontrolyu znanʹ studentiv / O. P. Lomeyko, A. O. Smyelov // Tavriysʹkyy derzhavnyy ahrotekhnolohichnyy universytet. – Melitopolʹ, 2015.

Mizhnarodna anatomichna terminolohiya (latynsʹki, ukrayinsʹki, rosiysʹki ta anhliysʹki ekvivalenty) / V. H. Cherkasov, I. I. Bobryk, YU. Y. Huminsʹkyy, O. I. Kovalʹchuk. – Vinnytsya : Nova knyha, 2010. – 392 s.

Atlas anatomyy cheloveka : v 4 tomakh / R. D. Synelʹnykov, YA. R. Synelʹnykov, A. YA. Synelʹnykov // Novaya Volna, Umerenkov. – 2008.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-13

Як цитувати

Tikholaz, V. O., Bashynska, O. I., Stelmachshuk, P. O., Rutska I. А., & Lopatkina, O. P. (2016). ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ РІВНЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ у НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС КАФЕДРИ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6395

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи