ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З МЕДИЧНОЇ І БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6384Анотація
У статті розглядається один із ефективних засобів організації самостійної роботи студентів на практичних заняттях, а саме використання робочих зошитів із медичної і біологічної фізики. Навчальний посібник, розроблений на кафедрі медичної фізики, біофізики та вищої математики Запорізького державного медичного університету, включає питання і завдання на репродуктивне відтворення вивченого матеріалу, а також такі, які сприяють використанню своїх знань у задачах, які потребують вміння аналізувати, самостійно мислити. Виконання різнорівневих завдань навчального посібника є основою успішного оволодіння студентами основ біофізики, а також інтегрованих з нею дисциплін, а також сприяє свідомому використанню набутих вмінь і навичок у майбутній професійній діяльності.
Посилання
Pro vyshchu osvitu: Zakon Ukrayiny № 1556-VII VR vid 01.07.2014 r.
Vyshcha osvita Ukrayiny i Bolonsʹkyy protses : navch. posib. / za redaktsiyeyu V. H. Kremenya. – Ternopilʹ : Navchalʹna knyha -Bohdan, 2004. – 384 s.
Turkot T. I. Pedahohika vyshchoyi shkoly / T. I. Turkot. – K. : Kondor, 2011. – 626 s.
Ortynsʹkyy V. L. Pedahohika vyshchoyi shkoly / V. L. Ortynsʹkyy. – K. : Tsentr uchbovoyi literatury, 2009. – 472 s.
Dolhova O. O. Rabochaya tetradʹ kak sredstvo razvytyya poznavatelʹnoy aktyvnosty y orhanyzatsyy samostoyatelʹnoy raboty studentov / O. O. Dolhova // SPO. – 2000. – № 12. – S. 14–15.
Érhanova N. E. Metodyka professyonalʹnoho obuchenyya / N. E. Érhanova. – M. : Akademyya, 2007. – 160 s.