ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ В СИСТЕМІ НОВІТНІХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6232Анотація
У представленій статті наведений аналіз даних наукової та методичної літератури і власний досвід інтеграції новітніх освітніх технологій та іноземної мови у процес вивчення фармакології для формування всебічно розвиненої особистості медичного фахівця сучасного рівня. Розглянуті можливі шляхи формування комунікативної, пізнавальної, аналітичної навичок у майбутніх спеціалістів та механізми розвитку процесів самовдосконалення. Наведені приклади застосування іноземної мови в роботі над науковими проектами студентів як однієї з основних передумов якісного формування ключових компетенцій.
Посилання
Problemy ta perspektyvy vyshchoyi medychnoyi osvity u realyzatsyy Natsyonalʹnoy stratehiyi Reformuvannya systemy okhorony zdorov'ya v Ukrayini / V. M. Moroz, YU. Y. Huminsʹkiy, L. V.Fomina [ta in.] // Problemy ta perspektyvy vyshchoyi medychnoyi shkoly u rozrobtsi ta realyzatsyy Natsyonalʹnoy stratehiyi pobudova novoy systemy okhorony zdorov'ya v Ukrayini na period 2015-2025 rr: tezy dop. nauk.-metod. konf. - Vinnytsya, 2015. - S. 2-6.
Lazurko S. S. Profesiyna kompetentnistʹ vykladacha v systemi osvitnikh tekhnolohiy / S. S. Lazurko, I. V. Horodotsʹka, O. P. Kuzhelʹ // Osvita KHKHI stolittya: zbirnyk mater. nauk.-prakt. konf. - Vitebsʹk, 2014. - S. 80-83.
Markovina YU. I. Inozemna mova v medychnomu vuzi: potreby ta perpektyvy / YU. I. Markovina // Medychna osvita ta vuzivsʹka nauka. - 2013. - № 1 (3). - S. 36-41
Karhyna E. M. Rolʹ mizhkafedralʹnoho vzayemodiyi v protsesi profilizatsiyi osvitnʹoho seredovyshcha / E. M. Karhyna // Molodyy vchenyy. - 2014. - № 0. - S. 370-372.