КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У СТВОРЕННІ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ФАРМАЦІЯ”
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.6227Анотація
Створення галузевих стандартів вищої фармацевтичної освіти нового покоління на основі компетентнісного підходу є необхідним етапом на шляху підготовки сучасного фахівця, якого потребує практична фармація.
До роботи над стандартом, крім робочої групи, визначеної наказом МОЗ України від 06.11.2015 р. № 733, були залучені фахівці практичної фармації, чия думка є невід’ємним компонентом при створенні державного стандарту, що відповідав би усім європейським вимогам. Проведено соціологічне опитування фахівців практичної фармації щодо загальних та професійних компетентностей випускника, результати якого впроваджено до стандарту вищої освіти спеціальності “Фармація”.
Посилання
Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu do resursu : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Natsionalna ramka kvalifikatsii [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu do resursu : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1341- 2011-p.
Rashkevych Yu. M. Bolonskyi protses ta nova paradyhma vyshchoi osvity / Yu. M. Rashkevych. – Lviv : Lvivska politekhnika, 2014. – 168 s.
Rozvytok systemy zabezpechennia yakosti vyshchoi osvity v Ukraini: informatsiino-analitychnyi ohliad / [T. Dobko, I. Zolotarova, S. Kalashnikova ta in.] ; za zah. red. S. Kalashnikovoi ta V. Luhovoho. – K. : DP “NVTs “Priorytety”, 2015. – 84 s.
Rozroblennia osvitnikh prohram. Metodychni rekomendatsii / V. M. Zakharchenko, V. I. Luhovyi, Yu. M. Rashkevych, Zh. V. Talanova ; za red. V. H. Kremenia. – K. : DP “NVTs “Priorytety”, 2014. – 120 s.
Standarty i rekomendatsii shchodo zabezpechennia yakosti v Yevropeiskomu prostori vyshchoi osvity (ESG). – K. : TOV “TsS”, 2015. – 32 c.
Common learning outcomes / competences for the bachelor of medicine in europe [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu do resursu : http://medine2.com/Public/docs/outputs/wp4/DV4.14.1_Summary%20Brochure%20-%20Tuning%201st%20Cycle%20Degrees%20in%20Medicine.pdf.
Cumming A. The Tuning Project (Medicine) : Learning Outcomes/ Competences for Undergraduate Medical Education in Europe [Elektronnyi resurs] / A. Cumming, M. Ross. – Rezhym dostupu do resursu : http://www.umed.pl/procesbolonski/materialy/tuning%20_project.pdf.