МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ ПРЕДМЕТНОЇ ОЛІМПІАДИ З ДИСЦИПЛІНИ “ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА”

Автор(и)

  • I. P. Vakalyuk Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
  • N. M. Seredyuk
  • V. N. Seredyuk
  • R. V. Denina
  • T. V. Mergel

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5357

Анотація

У статті розглянуто особливості організації та проведення олімпійських змагань студентів вищих медичних навчальних закладів, зокрема з навчальної дисципліни “внутрішня медицина”. Авторами сформульована методика проведення олімпіади, яка включає в себе проведення тестового контролю, роботи біля ліжка хворого та вирішення ситуаційних задач підвищеної складності.

Біографії авторів

I. P. Vakalyuk, Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

N. M. Seredyuk

V. N. Seredyuk

R. V. Denina

T. V. Mergel

Посилання

Beresnev A. D. Systema trebovanyy k metodycheskomu, prohrammnomu y orhanyzatsyonnomu obespechenyyu Ynternet-olympyad [Elektronnyy resurs] / A. D. Beresnev // Materyaly X Vserossyyskoy nauchno-metodycheskoy konferentsyy “Telematyka'2003”. – Rezhym dostupa: http://www.ict.edu.ru

Zakon Ukrayiny “Pro vyshchuosvitu” (Zakon vid 01.07.2014 r. № 1556-VII).

Kovalʹchuk V. V. Osnovy naukovykh doslidzhenʹ [Tekst]: navchalʹnyy posibnyk / V. V. Kovalʹchuk, L. M. Moyiseyev. – 3-tye vyd., pererob. i dopov. – K. : VD “Profesional”, 2005. – 240 s.

Luzik E. V. Orhanizatsiya naukovoyi diyalʹnosti studentiv vyshchykh navchalʹnykh zakladiv / E. V. Luzik // Pedahohika i psykholohiya profesiynoyi osvity: rezulʹtaty doslidzhenʹ i perspektyvy: zb. nauk. pratsʹ / za red. I. A. Zyazyuna ta N. H. Nychkalo. – K., 2003. – S. 380–395.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-15

Як цитувати

Vakalyuk, I. P., Seredyuk, N. M., Seredyuk, V. N., Denina, R. V., & Mergel, T. V. (2015). МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ ПРЕДМЕТНОЇ ОЛІМПІАДИ З ДИСЦИПЛІНИ “ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА”. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5357

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи