НОВІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ДИСКУСІЇ ЯК ФОРМИ СПІЛКУВАННЯ НА КАФЕДРІ НЕВРОЛОГІЇ ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5321Анотація
У статті представлений аналіз однієї з важливих форм спілкування в колективі – дискусії. З початком реформ у суспільстві й медицині, відчуваючи демократичні зміни в країні, в університеті й на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету для покращення якості навчання та виховання почали впроваджувати в життя цю форму роботи. Нові підходи в діяльності кафедри можна побачити у великому діапазоні тем, що обговорюються, а також те, що для участі в дискусії запрошується широке коло учасників. Це дає можливість, як на рівні кафедри, так і університету, обговорювати складні питання реформування медицини і освіти.
Посилання
Lohush L. H. Perspektyvni napryamky rozvytku medychnoyi osvity v Ukrayini / L. H. Lohush // Pedahohichnyy protses: teoriya i praktyka. – 2013. – Vyp. 3. – S. 117–123.
Ushynskyy K. D. Chelovek kak predmet vospytanyya: opyt pedahohycheskoy antropolohyy / K. D. Ushynskyy // Pedahohycheskye sochynenyya. – M. : Pedahohyka, 1990. – T. 6. – 528 s.
Yahupov V. V. Pedahohika : navch. posib. / V. V. Yahupov. – K. : Lybidʹ, 2002. – 560 s.