ЯКІСНА ПІДГОТОВКА ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ І КУРСАНТІВ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ ФПО – ВИМОГА СУЧАСНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.1.12946Ключові слова:
ІТ-технології, дистанційне навчання, професійний ріст, симуляційне навчання, ситуаційні задачіАнотація
Впровадження сучасних технологій викладання спрямоване на кінцеву мету – підготувати висококваліфікованих, конкурентоспроможних спеціалістів. Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів і лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання. Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку й дисциплінації мислення.
Посилання
Artiomenko, V.V. (2015). Symuliatsiyne navchannia v medytsyni: mizhnarodnyi ta vitchyznianyi dosvid [Simulation in medical education: international and national experience]. Odeskyi medychnyi zhurnal – Odesa Medical Journal, 6(152), 67-74 [in Ukrainian].
Vashchenko, V.Yu., Sklyarov, V.A., & Kozyakov, K.O. (2009). Distantsionnaya forma obuchennya. Istoriya. Problemy. Perspektivy razvitiya [Distance learning form. History Problems. Prospects for development]. Visnyk Skhidnoukrayinskoho natsionalnoho universytetu imeni V. Dalya – Bulletin of V. Dal East-Ukrainian National University, 6E. Retrieved from: http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/vsuvus/2009-6E/Index.htm [in Russian].
Voronenko, Yu.V. (2011). Dystantsiyne navchannya v rezhymi on-line: novi mozhlyvosti dlya profesiynoho rozvytku, novi perspektyvy [On-line distance learning: new opportunities for professional development, new perspectives]. Ukrayinskyy medychnyy chasopys – Ukrainian Medical Journal, 3 [in Ukrainian].
Korda, M.M., Shulgai, A.G., Mashtalir, A.I., & Chornomidz, A.V. (2021). Dystantsiyne navchannya – vymushenyy zakhid chy vymoha chasu (na prykladi Ternopilskoho natsionalnoho medychnoho universytetu imeni I. YA. Horbachevskoho MOZ Ukrayiny)? [Distance learning – a forced measure or a requirement of time (on the example of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University, Ministry of Health of Ukraine)?]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 35-40 [in Ukrainian].
Kinash, N. (2015). Napryamky reorhanizatsiyi yshchoyi medychnoyi osvity v Ukrayini [Directions of Reorganization of Higher Medical Education in Ukraine]. Arkhiv klinichnoyi medytsyny – Archive of Clinical Medicine, 2, 77-80 [in Ukrainian].
Kultaeva, M.D. (2015). Osvitnya yevrointehratsiya chy konstytuyuvannya yevropeyskoho osvitnioho prostoru? [Educational European integration or constitution of the European educational space?]. Pedahohika i psykholohiya – Pedagogy and Psychology, 4, 23-29 [in Ukrainian].
Lesnevskaya, K.V. (2016). Rozvytok inshomovnoyi komunikatyvnoyi kompetentsiyi u konteksti rekomendatsiy Rady Yevropy z movnoyi osvity [Development of foreign language communicative competence in the context of the recommendations of the Council of Europe on language education]. Nauk. zap. Nats. un-tu «Ostrozka akademiya». Seriya «Filolohichna» – Proceedings National Un-th “Ostroh Academy”. Series “Philological”, 62, 196-198. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_62_72 [in Ukrainian].
Leu, S. (2017). Zvyazok profesiynoyi osvity i rynku pratsi: yevropeyski perspektyvy [Communication of vocational education and the labor market: European perspectives]. Prof.-tekhn. osvita – Vocational and Technical Education, 1, 60-61 [in Ukrainian].
Muravev, K.A., Khodzhayan, A.B., & Roy, S.V. (2011). Simulyatsionnoe obuchenie v meditsinskom obrazo¬vanii – perelomnyy moment [Simulation training in me¬dical education – a watershed moment]. Fundamentalnye issledovaniya – Fundamental Research, 10(3), 534-537 [in Russian].
Nekhryach, A. (2016). Realizatsiya osvitnikh standartiv YUNESKO – zaporuka vkhodzhennya Ukrayiny v yevropeyskyy tsyvilizatsiynyy prostir [Implementation of educational standards of UNESCO - a guarantee of Ukraines entry into the European civilization space]. Vyshcha shkola – Higher School, 3, 11-22 [in Ukrainian].
Popova, L.D., Nakonechna, O.A., & Stetsenko, S.O. (2016). Perspektyvy vykorystannia symuliatsiynykh tekhnolohiy na teoretychnykh kafedrakh [Prospects for the use of simulation technologies in theoretical departments]. Symulyatsiine navchannia v systemi pidhotovky medychnykh kadriv: materialy L navchalno-metodychnoi konferentsii, prysviachenoi 212-iy richnytsi vid dnia zasnuvannia KhNMU – Simulation training in education of medical personnel, materials of L educational conference dedicated to 212 anniversary of the founding KhNMU. Kharkiv [in Ukrainian].
Moroz, V.M., Guminsky, Yu.I., Fomina, L.V., & Polesya, T.L. (2015). Problemy ta perspektyvy vyshchoyi medychnoyi osvity u realizatsiyi Natsionalnoyi stratehiyi reformuvannya systemy okhorony zdorovya Ukrayiny [Problems and prospects of higher medical education in the implementation of the National strategy of reforming the health care system of Ukraine]. Problemy ta perspektyvy vyshchoyi medychnoyi shkoly u rozrobtsi ta realizatsiyi natsionalnoyi stratehiyi pobudovy novoyi systemy okhorony zdorovya v Ukrayini na period 2015–2025: tezy dopovidey – Problems and Prospects of the Higher Medical School in the Development and Implementation of the National Strategy for the Construction of a New Health Care System in Ukraine for the Period 2015-2025: Theses of Reports [in Ukrainian].
Nakaz MOZ Ukrayiny Pro udoskonalennya pislyadyplomnoyi osvity likariv vid 10.12.2010 r. № 1088 [Order of the Ministry of Health of Ukraine On the Improvement of Postgraduate Education of Physicians dated 10.12.2010 No. 1088] [in Ukrainian].
Tantsiura, L.D., Kyselova, I.V., & Biliaiev, A.V. (2020). Audyt otsinky likaryamy dystantsiynoyi formy navchannya na etapi pislyadyplomnoyi osvity [Audit of evaluation of distance learning by doctors at the stage of postgraduate education]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 100-104 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.