ЗМІСТОВНО-ТЕМАТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВИХ СТУДІЙ ПРО РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В ЗАРУБІЖЖІ

Автор(и)

  • B. P. Savchuk Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
  • L. I. Haraрко Мукачівський державний університет
  • N. O. Fedchyshyn Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11442

Ключові слова:

іншомовна освіта, педагогічна компаративістика, вивчення іноземних мов, полікультурність, білінгвізм

Анотація

У статті здійснено аналіз змістовно-тематичної спрямованості українського педагогічного дискурсу про розвиток іншомовної освіти в зарубіжжі. Методом головного масиву охоплено близько 70 дисертацій і двох десятків монографій, а вибірковим методом – близько сотні статей. Визначено іншомовну освіту як організований педагогічний процес навчання, виховання і розвитку здобувача освіти змістом та засобами дисципліни «Іноземна мова». Виходячи з покладених в основу назв досліджень базових термінів і частоти їхнього використання, окреслено семантико-тематичний спектр публікацій за основними групами: дидактичні, лінгвістичні, культурологічні.

Посилання

Adamenko, O.V. (2003). Vybirkovyi metod v istoryko-pedahohichnomu doslidzheni [Selective method in historical and pedagogical research]. Visnyk Luhanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka – Bulletin of Luhansk Personal Pedagogical University named after Taras Shevchenko, 4, 6-14 [in Ukrainian].

Bobryshov, S.V. (2006). Metodologiya istoriko-pedagogicheskogo issledovaniya razvitiya pedagogicheskogo znaniya [Methodology of historical and pedagogical research development of pedagogical knowledge]. Doctor’s Extended abstract. Stavropol [in Russian].

Kuznietsova, O.Iu. (2003). Rozvytok movnoi osvity u serednikh i vyshchykh navchalnykh zakladakh Velykoi Brytanii druhoi polovyny XXst. [Development of language education in secondary and higher education institutions of Great Britain in the second half of the twentieth century]. Doctor’s Extended abstract. Kharkiv [in Ukrainian].

Novikov, A.M. (2006). Metodologiya obrazovaniya [Educational methodology]. Moscow: Egves [in Russian].

Passov, E.I. (1998). Kommunikativnoe inoyazychnoe obrazovaniye. Kontseptsiya razvitiya individualnosti v dialoge kultur [Communicative foreign language education. Concept personality development in the dialogue of cultures]. Lipetsk [in Russian].

Tadeieva, M.I. (2011). Suchasni tendentsii rozvytku shkilnoi inshomovnoi osvity v krainakh-chlenakh Rady Yevropy (porivnialnyi analiz) [Current trends in the development of school foreign language education in member states of the Council of Europe (comparative analysis)]. Doctor’s thesis. Luhansk [in Ukrainian].

Fedchyshyn, N.O., & Yelahina, N.I. (2020). Peculiarities of future teacher’s training at the higher educational establishment. Medychna osvita – Medical Education, 1(86), 11-15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-15

Як цитувати

Savchuk, B. P., Haraрко L. I., & Fedchyshyn, N. O. (2020). ЗМІСТОВНО-ТЕМАТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВИХ СТУДІЙ ПРО РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В ЗАРУБІЖЖІ. Медична освіта, (3), 69–73. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11442

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ