Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2020)
№ 3 (2020)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3
Опубліковано:
2020-10-20
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В РАМКАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ З МЕДИЦИНИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ
A. O. Volosovets, B. I. Slonetsky, I. S. Zozulya, V. I. Bobrova, O. V. Ivashchenko, I. V. Verbytsky, O. G. Kramareva, D. S. Savchenko
5-8
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11434
PDF
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ДОДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ З ПЕДІАТРІЇ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
O. P. Volosovets, O. V. Vyhovska, S. P. Kryvopustov, A. Ya. Kuzmenko, I. O. Loginova, O. F. Cherny, O. V. Mozyrska, V. E. Khomenko, O. L. Kovalchuk, O. L. Dzyuba, N. V. Gryshchenko, M. S. Ostropolets, O. O. Skvarskaya, S. D. Saltanova, O. V. Kovtun
9-12
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11435
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ЗАХОДІВ
O. V. Pavlenko, T. M. Volosovets, O. M. Doroshenko, M. V. Doroshenko, N. O. Bakshutova
13-16
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11436
PDF
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРАКТИЧНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕРША МЕДИЧНА ДОПОМОГА З ОЗНАЙОМЧОЮ МЕДИЧНОЮ ПРАКТИКОЮ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
V. P. Andryushchenko, V. V. Vashchuk, T. P. Kyryk, M. I. Kushnirchuk
17-20
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.10981
PDF
ДОСВІД ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ОНЛАЙН-СЕМІНАРІВ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НА КАФЕДРІ ХІРУРГІЇ № 1 З УРОЛОГІЄЮ, МАЛОІНВАЗИВНОЮ ХІРУРГІЄЮ ТА НЕЙРОХІРУРГІЄЮ ІМЕНІ Л. Я. КОВАЛЬЧУКА
S. Y. Grytsenko, A. D. Bedeniuk, V. B. Dobrorodniy, A. Ye. Burak
21-23
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11136
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ТОКСИКОЛОГІЧНОЇ ТА СУДОВОЇ ХІМІЇ ВІТЧИЗНЯНИМ СТУДЕНТАМ
N. V. Horlachuk, N. O. Zarivna, L. M. Mosula
24-28
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11437
PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ «КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
N. O. Zarivna, L. S. Logoyda, O. B. Polyak
29-33
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11438
PDF
МОДЕЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА БАЗІ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ
N. A. Ivankova, O. A. Ryzhov
34-42
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11439
PDF
МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
N. P. Kovalenko, N. O. Bobrova, O. V. Hancho, S. V. Zachepylo
43-48
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11440
PDF
МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ БІОХІМІЇ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ КОЛЕДЖІ НА ПРИКЛАДІ ТЕМИ «ВСТУП ДО ОБМІНУ РЕЧОВИН ТА ЕНЕРГІЇ»
I. O. Pershko, N. A. Todosiichuk
49-55
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.10772
PDF
ЯКІСНА МЕДИЧНА (ФАРМАЦЕВТИЧНА) ОСВІТА: ЇХАТИ НАВЧАТИСЯ ЗА КОРДОН ЧИ ЗМІНЮВАТИ СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ В УКРАЇНІ? ЧАСТИНА 1. ЯКІСТЬ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ ЗМІНИ У ПРОЦЕДУРІ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ
A. H. Shulhai, H. Ya. Zahrychuk, M. M. Mykhalkiv, I. B. Ivanusa
56-64
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11441
PDF
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ КАРАНТИНУ НА МЕДИЧНУ ОСВІТУ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОДОЛАННЯ
O. P. Pakholchuk, S. M. Nedelska, S. V. Pavlov
65-68
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11090
PDF (English)
ЗМІСТОВНО-ТЕМАТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВИХ СТУДІЙ ПРО РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В ЗАРУБІЖЖІ
B. P. Savchuk, L. I. Haraрко, N. O. Fedchyshyn
69-73
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11442
PDF (English)
СИМУЛЯЦІЙНИЙ ТРЕНІНГ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОЛОГІЇ
N. І. Voloshchuk, O. M. Denysiuk, O. S. Pashynska, L. I. Marynych
74-78
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11443
PDF (English)
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ІНТЕГРАЦІЇ ПРАВОВОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ
N. M. Kalyniuk, I. O. Rogalskyy
79-83
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11444
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ НА ЕТАПІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
I. O. Kinash
84-88
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11445
PDF
ВИКОРИСТОВУВАННЯ ОБʼЄКТИВНИХ ПІДХОДІВ ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ ВМІНЬ НА МОЛОДШИХ КУРСАХ
V. Ye. Kondratiuk, S. H. Shevchuk, O. A. Bychkov, I. A. Palienko
89-93
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.10888
PDF
ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ТА СУЧАСНИХ ІНФОРМАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЗАСОБУ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
U. M. Mudryk, O. R. Boyarchuk, L. A. Volyanska, E. I. Burbelа
94-99
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11447
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ З ЇХ ІМПЛЕМЕНТАЦІЄЮ В УМОВАХ КЛІНІКИ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
V. I. Trishch
100-104
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11448
PDF
РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ФАХУ «ВНУТРІШНІ ХВОРОБИ» ТА ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
M. V. Hrebenyk, O. I. Kryskiv, T. B. Lazarchuk, O. I. Kotsyuba
105-109
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11449
PDF
АКТУАЛЬНІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО РИЗИК АЛЕРГІЧНИХ РЕАКЦІЙ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
K. A. Posokhova, O. M. Oleshchuk, О. O. Shevchuk, L. M. Matiuk
110-113
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11450
PDF
ПЕРСПЕКТИВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ДЛЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ-СТОМАТОЛОГІВ У РОЗДІЛІ «КАРІЄС»
P. M. Skrypnykov, V. I. Shynkevych, K. O. Udaltsova-Hrodzynska, O. A. Pysarenko
114-117
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11451
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ ІЗ СТОМАТОЛОГІЇ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ І КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ В КОНТЕКСТІ ГАРМОНІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ
Ya. А. Kulbashna, Ya. Р. Nahirnyj, I. L. Skrypnyk, О. O. Skibitska, V. O. Zakharova
118-125
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11452
PDF (English)
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ПІЗНАВАЛЬНІ ВЛАСТИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn
126-130
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11259
PDF (English)
ВИВЧЕННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ВИКЛАДАЧАМИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ АКАДЕМІЇ: ВИКЛИК ТА ПЕРСПЕКТИВИ
O. O. Nefodov, L. A. Kim
131-136
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11170
PDF (English)
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер