ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.10080Ключові слова:
методи навчання, іноземна мова, комунікативний підхід, студенти-медикиАнотація
Мета роботи – розкрити роль і значення ефективних методик навчання іноземної мови, визначити найбільш ефективні методи і форми навчальної роботи.
Основна частина. У статті подано інноваційні методи навчання іноземних мов, що базуються на комунікативному підході за принципами методики співробітництва; запропоновано основні методи і форми роботи, спрямовані на створення мотиваційного середовища, розвиток творчих засад особистості, мовної компетенції та якісної фахової підготовки майбутніх спеціалістів. Розглянуто використання інтерактивних методів навчання, які стимулюють інтерес до професії; сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу; формують моделі поведінки; забезпечують високу мотивацію, знання, командний дух; а головне, сприяють формуванню комплексних компетенцій майбутніх фахівців.
Висновок. Методи навчання іноземних мов, які ґрунтуються на комунікативному підході, допомагають розкрити творчий потенціал студентів і сприяють розвитку та самовдосконаленню навчально-комунікативного процесу, якісній фаховій підготовці майбутніх спеціалістів.
Посилання
Babanskiy, Yu.K. (1982). Optimizatsiya uchebnovospitatelnogo protsessa [Optimization of educational process]. Moscow: Prosveshchenie [in Russian].
Volkova, N.P. (2007). Pedahohіka: Navchalniy posіbnyk [Pedagogy: Textbook]. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].
Doroshkevych, N.V. (2011). Rozrobka pedahohichnykh tekhnolohii dlia uspishnoho stvorennia motyvatsiinoho profesiinoho seredovyshcha [Development of educational technologies to successfully create a motivational and professional environment]. Tekhnolohii rozvytku intelektu – Technologies of Intellect Development, 42-46 [in Ukrainian].
Zimnyaya, I.A. (1991). Psikhologiya obucheniya inostrannym yazykam v shkole [Psychology of teaching foreign languages at school]. Moscow: Prosveshchenie [in Russian].
(1998). Komunikatyvni metody ta materialy dlia vykladannia anhliiskoi movy [Communicative methods and materials for teaching English]. Byrkun, L.V. (Transl. and arrang.). Oxford University Press [in Ukrainian].
Kuzminskyi, A.I. (2008). Pedahohika: Pidruchnyk [Pedagogy: Textbook]. Kyiv: Znannia-Pres [in Ukrainian].
Lozova, V.I., & Trotsko, H.V. (2002). Teoretychni osnovy vykhovannia i navchannia [Theoretical bases of education and training]. Kharkiv: OVS [in Ukrainian].
Pahalyan, V.Ye. (2003). Lichnostno-orientirovannoye konsultirovaniye v obrazovanii. Materialy k organizatsii i provedeniyu uchebnykh zanyatiy. Chast IV. Khrestomatiya [Student-centered learning in education. Materials for the organization and conduct of training lessons. Part IV. Reader Book]. Moscow: PERSJe [in Russian].
Unt, N. (1990). Individualizatsiya i differentsiatsiya obucheniya [Individualization and differentiation of learning]. Moscow: Pedagogika [in Russian].
Celce-Murcia, H. (1991). Teaching English as a second or foreign language. Boston: Heinle Publishers.
Duch, B.J., Groh, S.E., & Allen, D.E. (2001). The Power of problem-based learning. Virginia: Stylus Publishing.
Ramachandran, S., & Rengamani, J. (2015). Interactive teaching methods in contemporary higher education. International Journal of Management (IJM), 6 (10).
Slavin, R.E. (2008). Cooperative learning, success for all, and evidence – based reform in education. Education & Didactique, 2.
Stern, H.H. (1983). Fundamental concepts of language teaching. Oxford: Oxford University Press.
Tan, C.H.P. (2000). Peer tutoring – an effective strategy to promote student-centred learning [Online]. Retrieved from: http://www.cdtl.nus.edu.sg/link/nov2003/learn2.htm.