МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ЦИКЛУ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ

Authors

  • Б. М. Дикий
  • Г. Б. Матейко
  • О. Я. Пришляк
  • О. Є. Кондрин

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.807

Abstract

Використання міждисциплінарного проблемного семінару у вигляді наукової конференції як інтерактивного методу
навчання дозволяє виробити і закріпити у лікарівнавики застосовуваннянабутих знань у практичніймедицині, розвиває
професійно-творче мислення, ініціативність, відповідальність, самостійність, даєможливість поділитися власним досві-
дом з іншими. Семінар розроблений для слухачів циклу тематичного удосконалення (ТУ), оскільки для успішного його
проведення необхідний достатній рівень засвоєння учасниками семінару провідних ідей, основних понять і положень з
різних дисциплін, щовивчалися на етапі додипломногонавчання. Завданняміждисциплінарного семінару– забезпечити
усвідомлення лікарями міжпредметних зв’язків, систематизувати набуті знання, навики і вміння.

Published

2013-07-06

How to Cite

Дикий, Б. М., Матейко, Г. Б., Пришляк, О. Я., & Кондрин, О. Є. (2013). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ЦИКЛУ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.807

Issue

Section

Статті