УДОСКОНАЛЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ – ШЛЯХ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Authors

  • О. М. Хвисюк
  • В. Г. Марченко
  • В. В. Жеребкін
  • О. А. Цодікова
  • К. І. Бодня
  • О. В. Грищенко
  • І. А. Соболєва
  • О. І. Сергієнко
  • Ю. А. Коломійченко

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i2.4152

Abstract

Протягом останнього десятиріччя в країні збільшується дефіцит лікарів, насамперед, за рахунок дефіциту лікарів первинної медико-санітарної допомоги. Багатьом лікарям, які сьогодні працюють, особливо тим, хто надає первинну медико-санітарну допомогу в сільській місцевості, складно своєчасно підвищувати свою кваліфікацію.

Вирішення наявних проблем забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров’я полягає не лише у впровадженні нових форм післядипломної підготовки лікарів (резидентура, клінічна ординатура), а й у адаптації існуючих (спеціалізація, тематичне удосконалення) до сучасних потреб медичної галузі відповідно до Закону України «Про вищу освіту».

Провідні заклади післядипломної медичної освіти мають всі необхідні ресурси для забезпечення ефективної кадрової політики в системі охорони здоров’я, запропоновано збільшити цим закладам обсяги державного замовлення на підготовку лікарів для закладів охорони здоров’я первинного та вторинного рівнів в інтернатурі та на циклах спеціалізації, доручити закладам післядипломної освіти розробку типових планів та програм підготовки в лікарській резидентурі та в клінічній ординатурі, розміщувати державне замовлення на підготовку в лікарській резидентурі в закладах післядипломної освіти та запровадити проведення циклів тематичного удосконалення за очно-заочною формою з використанням елементів дистанційної освіти.

Published

2015-06-01

How to Cite

Хвисюк, О. М., Марченко, В. Г., Жеребкін, В. В., Цодікова, О. А., Бодня, К. І., Грищенко, О. В., … Коломійченко, Ю. А. (2015). УДОСКОНАЛЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ – ШЛЯХ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я. Medical Education, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.4152

Issue

Section

Materials of the conference