ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ РІШЕННЯ

Authors

  • А. С. Сон В. В. Добровольський Ю. І. Горанський

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3738

Abstract

У статті представлений аналіз методичних підходів, запропонованих кафедрою нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету, щодо підвищення якості підготовки викладачів. Головним у педагогічному такті є ставлення викладача до своєї педагогічної діяльності, до особистості студента й до самого себе. Вміння дотримуватися міри в застосуванні засобів виховного впливу та ефективно впливати на психіку студентів, з метою кращого опанування навчальної програми.

Published

2015-04-29

How to Cite

Ю. І. Горанський, А. С. С. В. В. Д. (2015). ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ РІШЕННЯ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3738

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти