ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА ПІДГОТОВЧОМУ ВІДДІЛЕННІ ДЛЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3732Abstract
У статті обґрунтовано важливість особистісно-орієнтованого підходу в організації позааудиторної роботи з учнями, що навчаються на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету з врахуванням типу мислення та рівнів самоорганізації й самостійності учнів. Показано важливість вироблення навички в учнів до систематичної самостійної позааудиторної роботи.
Downloads
Published
2015-04-29
How to Cite
Перепелиця, О. О. (2015). ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА ПІДГОТОВЧОМУ ВІДДІЛЕННІ ДЛЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3732
Issue
Section
Вдосконалення вищої медичної освіти