ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА ПІДГОТОВЧОМУ ВІДДІЛЕННІ ДЛЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Authors

  • О. О. Перепелиця

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3732

Abstract

У статті обґрунтовано важливість особистісно-орієнтованого підходу в організації позааудиторної роботи з учнями, що навчаються на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету з врахуванням типу мислення та рівнів самоорганізації й самостійності учнів. Показано важливість вироблення навички в учнів до систематичної самостійної позааудиторної роботи.

Published

2015-04-29

How to Cite

Перепелиця, О. О. (2015). ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА ПІДГОТОВЧОМУ ВІДДІЛЕННІ ДЛЯ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3732

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти