ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ, ЯКІ СПРЯМОВАНІ НА ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ У ДВНЗ “ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ”

Authors

  • Т. П. Кривенький Р. М. Назарук О. І. Туча Н. М. Воронич-Семченко

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3719

Abstract

Робота присвячена аналізу інтеграції навчального процесу у ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”. На думку авторів, основна мета міждисциплінарної інтеграції у стоматології – не тільки взаємопроникнення змісту різних навчальних дисциплін, але створення єдиного освітнього потенціалу шляхом використання інноваційних технологій, що сприятиме фаховій підготовці лікарів.

Published

2015-04-28

How to Cite

Н. М. Воронич-Семченко, Т. П. К. Р. М. Н. О. І. Т. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ, ЯКІ СПРЯМОВАНІ НА ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ У ДВНЗ “ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ”. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3719

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти