ЗАСТОСУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНО-КОГНІТИВНОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ ПРЕДМЕТА “ПРОМИСЛОВА ТЕХНОЛОГІЯ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ” У СТУДЕНТІВ ПРОВІЗОРІВ-КОСМЕТОЛОГІВ

Authors

  • Б. С. Бурлака Запорізький державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3708

Abstract

У статті окреслюються основні принципи сучасної стратегії навчання промислової технології парфумерно-косметичних засобів, зокрема пропонується поєднати комунікаційну й когнітивну парадигми наукового знання. Кінцевою метою є формування професійних знань q умінь у провізорів-косметологів.

Published

2015-04-28

How to Cite

Бурлака, Б. С. (2015). ЗАСТОСУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНО-КОГНІТИВНОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ ПРЕДМЕТА “ПРОМИСЛОВА ТЕХНОЛОГІЯ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ” У СТУДЕНТІВ ПРОВІЗОРІВ-КОСМЕТОЛОГІВ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3708

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти