ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА КРЕДИТНО- МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2129Abstract
Кредитно-модульна система (КМС) передбачає не стільки розподіл змісту навчання відповідних освітньо-професійнихпрограм на модулі, як впровадження модульних технологій навчання, що передбачає обов’язковий розподіл кожного змісто-
вого модуля на навчальні елементи. Акцент підготовки фахівців переноситься з навчальних занять на самостійну роботу
студента, що потребує допоміжного матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення. Впровадження кре-
дитно-модульної системи в університеті підвищує якість вищої освіти фахівців і забезпечує на цій основі конкурентоспро-
можність випускників та престижу української вищої освіти у європейському і світовому освітньому просторі.
Downloads
Published
2013-12-18
How to Cite
Гаїна, Н. І., & Процак, Т. В. (2013). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА КРЕДИТНО- МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2129
Issue
Section
Статті