ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА КРЕДИТНО- МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ

Authors

  • Н. І. Гаїна
  • Т. В. Процак

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2129

Abstract

Кредитно-модульна система (КМС) передбачає не стільки розподіл змісту навчання відповідних освітньо-професійних
програм на модулі, як впровадження модульних технологій навчання, що передбачає обов’язковий розподіл кожного змісто-
вого модуля на навчальні елементи. Акцент підготовки фахівців переноситься з навчальних занять на самостійну роботу
студента, що потребує допоміжного матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення. Впровадження кре-
дитно-модульної системи в університеті підвищує якість вищої освіти фахівців і забезпечує на цій основі конкурентоспро-
можність випускників та престижу української вищої освіти у європейському і світовому освітньому просторі.

Published

2013-12-18

How to Cite

Гаїна, Н. І., & Процак, Т. В. (2013). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА КРЕДИТНО- МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ З АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2129

Issue

Section

Статті