З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ

Authors

  • В. П. Пішак
  • О. І. Захарчук
  • М. І. Кривчанська

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2083

Abstract

Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за мету
створити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть
відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надати
великий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні
положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас.

Published

2013-12-16

How to Cite

Пішак, В. П., Захарчук, О. І., & Кривчанська, М. І. (2013). З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2083

Issue

Section

Статті