З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2083Abstract
Кейс-метод та проактивна презентація з використанням так званого методу “вільного конспекту” лекції має за метустворити особисту зацікавленість студентів тому, що перед аудиторією будуть поставлені питання, на які вони зможуть
відповісти лише завдяки інформації, отриманій на лекції. Презентація зобов’язує за короткий проміжок часу надати
великий об’єм інформації та подій. Вільний конспект вимагає вміння самостійно, чітко і коротко формулювати основні
положення, для чого необхідне глибоке осмислення матеріалу, великий та активний словниковий запас.
Downloads
Published
2013-12-16
How to Cite
Пішак, В. П., Захарчук, О. І., & Кривчанська, М. І. (2013). З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ТА ПРОАКТИВНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ПРИ ЧИТАННІ ЛЕКЦІЙНОГО МАТЕРІАЛУ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2083
Issue
Section
Статті