З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Authors

  • М. М. Рожко
  • Г. М. Ерстенюк
  • В. В. Капечук
  • М. О. Іванців

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1282

Abstract

Проведено систематизацію досвіду інтеграції кредитно-модульної системи організації навчального процесу в ІФНМУ,
оцінено переваги засад Болонського процесу та розглянуто деякі проблемні аспекти.
З метою координації роботи кураторів ECTS факультетів, деканатів, кафедр університету в руслі впровадження засад
Болонського процесу, єдиних підходів та стандартів надання освітніх послуг студентам, системного моніторингу якості
освіти в університеті створено відділ ECTS. Процес впровадження кредитно-модульної системи організації навчального
процесу в університеті супроводжувався певними труднощами, які зумовлені передусім недосконалістю нормативно-
правової бази. Аналіз семирічного досвіду впровадження кредитно-модульної системи в університеті оцінюємо позитивно,
оскільки покращилась мотивація студента до оволодіння знаннями та навичками.

Published

2013-08-26

How to Cite

Рожко, М. М., Ерстенюк, Г. М., Капечук, В. В., & Іванців, М. О. (2013). З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Medical Education, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1282

Issue

Section

Статті