ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Authors

  • Т. М. Бойчук
  • І. В. Геруш
  • В. М. Ходоровський

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1280

Abstract

У статті висвітлено досвід впровадження в Буковинському державному медичному університеті інформаційно-комуні-
каційних навчальних технологій на базі системи управління навчанням “Moodle”. Використання такої технології підтримки
традиційного навчального процесу дозволяє поліпшити його якість, робить його більш комфортним та цікавим для
студента, більш контрольованим – для викладача.

Published

2013-08-26

How to Cite

Бойчук, Т. М., Геруш, І. В., & Ходоровський, В. М. (2013). ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Medical Education, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1280

Issue

Section

Статті