НОВІ НАПРЯМКИ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ У ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ” НА МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ

Authors

  • С. Т. Омельчук
  • Н. В. Велика
  • Т. І. Аністратенко

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1060

Abstract

Викладання дисципліни “Гігієна та екологія” за кредитно-модульною системою студентам за фахом “Медична психо-
логія” дозволяє формувати у них поняття про єдність організму та навколишнього середовища, несприятливі поліетіо-
логічні чинники та їх вплив на загальне та психічне здоров’я, а також розширити їх професійні можливості за рахунок
використання оздоровчих властивостей природних факторів для зміцнення фізичного та психічного здоров’я людини,
загартування організму, підвищення стресостійкості, у профілактичних та реабілітаційних психогігієнічних програмах.

Published

2013-07-25

How to Cite

Омельчук, С. Т., Велика, Н. В., & Аністратенко, Т. І. (2013). НОВІ НАПРЯМКИ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ У ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ” НА МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ. Medical Education, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1060

Issue

Section

Статті