ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ НАВЧАННІ МЕТОДИКИ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ У ПОЛОГОВІЙ ЗАЛІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.941Анотація
У статті наведено досвід впровадження та переваги кредитно-модульної системи організації навчального процесу припіслядипломному навчанні лікарів методики реанімації новонароджених у пологовій залі. Показані дидактичні особли-
вості структурування матеріалу при формуванні змістовних модулів та їх наповнення, алгоритм висвітлення курсу, пізна-
вальні, афективні та психомоторні навчальні завдання і методика оцінки отриманих знань та практичних навиків.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-07-14
Як цитувати
Клименко, Т. М., Сердцева, О. А., & Сандуляк, Т. В. (2013). ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ НАВЧАННІ МЕТОДИКИ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ У ПОЛОГОВІЙ ЗАЛІ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.941
Номер
Розділ
Статті