ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 3”

  • G. V. Stoikevych ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • O. I. Lebid ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • K. M. Duda ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
Ключові слова: Крок 3, стоматологія, навчальний процес, тестування, післядипломна освіта

Анотація

Мета роботи – вдосконалення знань та підготовка лікарів-інтернів другого року навчання до складання ліцензійно-інтегрованого іспиту “Крок 3” зі спеціальності “стоматологія”.

Основна частина. У статті проаналізовано результати проведення низки тестових контролів у рамках підготовки інтернів другого року навчання до складання ліцензійного іспиту “Крок 3”. Отримані висновки дозволяють створити рекомендації щодо поліпшення результативності в процесі підготовки та збереження знань до моменту складання ліцензійного іспиту.

Описано позитивну динаміку результатів написання лікарями-інтернами ректорських контрольних робіт у рамках підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок 3. Стоматологія”.

Поєднання теоретичної підготовки, розбору клінічних ситуаційних задач та комп’ютерного онлайн-тестування дає можливість закріпити знання до моменту написання іспиту.

Висновок. Чітка організація навчального процесу під час підготовки лікарів-інтернів та контроль якості складання проміжних іспитів на базі кафедри та ректорських контрольних робіт дасть можливість покращити клінічне мислення, поглибити теоретичні знання, і як результат приведе до збільшення відсоткового співвідношення здачі ліцензійного іспиту “Крок 3. Стоматологія”.

Біографія автора

G. V. Stoikevych, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
 

Посилання

Hrubnyk, V.V., Koshel, Yu.M., Mishchenko, V.V., & Tkachenko, O.I. (2016). Dosvid vprovadzhennia pilotnoho “KROK-2” z khirurhichnykh khvorob u navchalnyi protses studentiv 6 kursu Odeskoho natsionalnoho medychnoho universytetu [The experience of implementing the pilot “KROK-2” from surgical diseases into the educational process of students of the 6th year of the Odessa National Medical University]. Zdobutky klinichnoi i eksperymentalnoi medytsyny – Achievements of Clinical and Experimental Medicine, 2, 44-45 [in Ukrainian].

Yegalov, V.V., Sliva, V.I., Stanin, D.M., Lyashchenko, O.V., & Kligunenko, Ye.N. (2011). Printsipy podgotovki vrachey-internov raznykh spetsialnostey po tsiklu “Neotlozhnyye sostoyaniya” universytetu [Тhe principles of training interns of different specialties in the cycle «Emergency states»]. Meditsina neotlozhnykh sostoyaniy – Emergency Medicine, 4 (35), 126-128 [in Russian].

Kulaiets, V.M. Pidhotovka likariv-interniv do litsenziinoho intehrovanoho ispytu “KROK-3. Zahalna likarska pidhotovka” [Preparation of interns for a license integrated exam of КRОК-3. General Doctor’s Training]. Bukovynskyi medychnyi visnyk – Bukovyna Medical Bulletin, 19, 1 (73), 261-262 [in Ukrainian].

Rozhko, M.M., & Kutsevliak, V.F. (2013). Navchalnyi plan ta prohrama spetsializatsii (internatury) vypusknykiv vyshchykh medychnykh zakladiv osvity III-IV rivniv akrydetatsii za fakhom “Stomatolohiia” [Curriculum and program of specialization (internship) of graduates of higher medical establishments of education of III-IV levels of accreditation in the specialty of Dentistry]. Poltava [in Ukrainian].

Sorokin, O.Yu., Klihunenko, O.M., Yehalov, V.V., Kravets, O.V., & Stanin, D.M. (2013). Stymuliuvannia indyvidualnoi tvorchosti u pidhotovtsi likariv-interniv za fakhom “zahalna praktyka–simeina medytsyna” do litsenziinoho ispytu “KROK-3” [Stimulation of individual creativity in the preparation of interns in the specialty of General Practice – Family Medicine for the licensed exam KROK-3]. Bil, zneboliuvannia ta intensyvna terapiia – Pain, Anesthesia and Intensive Therapy, 2 (64), 13-14 [in Ukrainian].

Опубліковано
2018-09-17
Номер
Розділ
Досвід з організації навчальної роботи