МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ЦИКЛУ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.807Анотація
Використання міждисциплінарного проблемного семінару у вигляді наукової конференції як інтерактивного методунавчання дозволяє виробити і закріпити у лікарівнавики застосовуваннянабутих знань у практичніймедицині, розвиває
професійно-творче мислення, ініціативність, відповідальність, самостійність, даєможливість поділитися власним досві-
дом з іншими. Семінар розроблений для слухачів циклу тематичного удосконалення (ТУ), оскільки для успішного його
проведення необхідний достатній рівень засвоєння учасниками семінару провідних ідей, основних понять і положень з
різних дисциплін, щовивчалися на етапі додипломногонавчання. Завданняміждисциплінарного семінару– забезпечити
усвідомлення лікарями міжпредметних зв’язків, систематизувати набуті знання, навики і вміння.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-07-06
Як цитувати
Дикий, Б. М., Матейко, Г. Б., Пришляк, О. Я., & Кондрин, О. Є. (2013). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ЦИКЛУ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.807
Номер
Розділ
Статті