ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІКІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6880Анотація
У статті окреслено питання, щодо вибору та застосування сучасних технологій інтернет-комунікацій, для оптимізації самостійної роботи студентів та інтенсифікації навчального процесу. Розробка електронних навчальних матеріалів з подальшим використанням їх у вебінарах сприятиме покращенню засвоєння знань та підвищенню мотивації до навчання у студентів.
Посилання
Wilson M. How generational theory can improve teaching: Strategies for working with the millennials / M. Wilson, L. E. Gerber // Curr Teach Learn. – 2008.– Vol. 1.– P. 29–44.
Mangold K. Educating a new generation. Teaching baby boomer faculty about millennial students / K. Mangold // Nurse Educ. – 2007. – Vol. 32. – P. 21–30.
Teaching across the generation gap: A consensus from the Council of Emergency Medicine Residency Directors 2009 academic assembly / L. Moreno-Walton, P. Brunett, S. Akhtar [et al.] // Acad. Emerg Med. – 2009. – Vol. 16. – P. 19–24.
Paterson T. Generational considerations in providing critical care education / T. Paterson // Crit. Care Nurs. Q. – 2010. – Vol. 33. – P. 67–74.
Twenge J. M. Generational changes and their impact in the classroom: Teaching Generation Me / J. M. Twenge // Med Educ. – 2009. – Vol. 43. – P. 398–405.
Mayorga E. P. Webinar Software: A Tool for Developing More Effective Lectures (Online or In-Person) / E. P. Mayorga, J. G. Bekerman, A. G. Palis // Middle East African Journal of Ophthalmology. – 2014. – Vol. 21 (2). – P. 123–127.