ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ЗА ВИБОРОМ “ОСНОВИ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ” НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5313Анотація
На початку третього курсу студентам надається можливість обрати курс за вибором “Основи клінічного мислення”. Після опанування елективного курсу студент має оволодіти вмінням опитувати та обстежувати хворого, оцінювати дані додаткових методів обстежень, аналізувати дані за певним алгоритмом та здійснювати диференціальну діагностику захворювань. Для кращого засвоєння матеріалу запропоновано використовувати “метод проектів”, що ґрунтується на самостійній роботі студента. Тобто студент самостійно виконує обстеження хворих та аналіз отриманих даних, а викладач виступає у ролі “спостерігача”. У результаті предмет засвоюється набагато ефективніше, а заняття проходить цікавіше для студентів.
Посилання
Zakharchenko D. Rolʹ naochnosti u protsesi vykladannya profesiyno oriyentovanykh dystsyplin / T. Zakharchenko // Vyshcha shkola. – 2013. – № 12. – S. 30–38.
Lemeshev A. F. Klynycheskoe myshlenye. Vrachebnaya lohyka kak osnova metodolohyy dyahnoza : ucheb.-metodych. posobye / A. F. Lemeshev – Mn. : BHMU, 2006. – 74s.
Lyashuk P. M. Klinika – vyshcha shkola likarsʹkoyi maysternosti / P. M. Lyashuk, V. P. Pishak // Bukovynsʹkyy medychnyy visnyk. – 2007. – T. 11, № 1. – C.151–153.
Yasʹko B. A. Psykholohyya lychnosty y truda vracha : ucheb. pos. / B. A. Yasʹko – Rostov n/D : Fenyks, 2005. – 250 s.
Mileryan V. YE. Metodychni osnovy pidhotovky ta provedennya navchalʹnykh zanyatʹ v medychnykh vuzakh : metod. posib. / V. YE. Mileryan. – K., 2006. – 84 s.
Matyash N. V. Proektnyy metod obuchenyya v systeme tekhnolohycheskoho obrazovanyya / N. V. Matyash // Pedahohyka. – 2000. – № 4. – S.38 – 44.