ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ У ЛЬВІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4182Анотація
Інформаційні технології (ІТ) накладають все більший вплив на медичну освіту та практику. У 2014/2015 н. р. на кафедрі медичної інформатики Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького серед студентів медичного і стоматологічного факультетів та лікарів-інтернів було проведено опитування, метою якого було визначити, як вони суб’єктивно оцінюють свою кваліфікацію у використанні комп’ютерів та володіють знаннями про IT. Дослідження проводилося добровільно за анонімним анкетуванням, що складалося з 22 питань, розділених на п’ять категорій, які містять відомості про студента/лікаря-інтерна: стать, вік, рік навчання, комп’ютерні навички, використання Інтернет, методи отримання інформації для навчання в даний час і рекомендації щодо поліпшення викладання ІТ. Виявлено, що студенти, які навчаються за кредитно-модульною системою, суттєво відрізняються за рівнем знань, цілями використання та практичного застосування ІТ знань від осіб, які навчалися за традиційною системою. Водночас рівень їхніх знань, у цілому, відповідає рівню знань ІТ студентів-медиків Університету Сараєво в Боснії і Герцоговині, так само як і Медичного університету міста Рієка в Хорватії.