НАВЧАЛЬНИЙ ПРОТОКОЛ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ КРИТЕРІЙ ЯКОСТІ ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ СЕКЦІЙНОГО КУРСУ

Автор(и)

  • Yu. M. Orel

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4179

Анотація

У статті розглянуті окремі аспекти викладання секційного курсу. Ця навчальна дисципліна займає важливе місце в програмі підготовки лікаря, оскільки забезпечує формування клінічного мислення, визначає тактику поведінки і засвоєння алгоритму діяльності для вирішення професійних завдань на основі клініко-анатомічних зіставлень. Проведено аналіз цілей, змісту, завдань і методології написання навчального протоколу патологоанатомічного дослідження, як важливої форми роботи студента, що сприяє синтетичному узагальненню і структуризації засвоєної ним інформації, а також дозволяє викладачу об’єктивно оцінити рівень здобутих знань і навиків.

Посилання

Effektivnost' sochetaniya traditsionnykh form obucheniya s osnovami Bolonskogo protsessa v doklinicheskoy podgotovke vrachey / M. M. Bagriy, N. M. Voronich-Semchenko, A. G. Popadinets [i dr.] // Galitskiy lekarstvennoye vestnik. - 2010. - T.17, № 1. - S. 89-91.

Trach Rosolovskaya S. V. Osobennosti organizatsii i provedeniya obucheniya angloyazychnykh inostrannykh studentov na kurse sudebnoy meditsiny TGMU imeni I. YA. Gorbachevskogo / S. V. Trach Rosolovskaya // Meditsinskoye obrazovaniye. - 2013. - № 4. - S. 72-74.

Sel'skiy P. G. Obosnovaniye tselesoobraznosti primeneniya distantsionnogo otsenivaniya znaniy po morfologii kak sostavlyayushchey podgotovki vysokokvalifitsirovannogo spetsialista / P. G. Sel'skiy, YA. YA. Bodnar // Zaporozh. med. zhurnal. - 2013. - № 2. - S. 119-120.

Romanov V.S. biopsiynogo-sektsionnyy kurs / V. S. Romanov, A. A. Artifeksova. - Nizhniy Novgorod: Izd-vo NGMA, 2009. - 85 s.

Problemy prepodavaniya sektsionnogo kursa v meditsinskom VUZe / A. S. Reshetnikova, O. V. Teleshova, A. V. Zinchenko // Aktual'nyye voprosy teoreticheskoy meditsiny. Aktual'nyye voprosy klinicheskoy meditsiny. Klinicheskiye i patogeneticheskiye aspekty mikroelementozov. Actual problems of fundamental and clinical medicine (in English): materialy nauchno-prakticheskoy. konf. studentov, molodykh uchenykh, vrachey i prepodavateley / otv. za vyp. L. N. Pristupa. - Sumy: SumGU, 2012. - S. 41.

Krylov YU. V. Novyye podkhody k prepodavaniyu biopsiynogo-sektsionnomu kursa / YU. V. Krylov, S. V. Malashenko, A. V. Lesnichaya // Zdravookhraneniye. - 2013. - № 9. - S. 47-51.

Ob utverzhdenii form pervichnoy uchetnoy dokumentatsii i instruktsiy po ikh zapolneniyu, ispol'zuyemykh v uchrezhdeniyakh zdravookhraneniya nezavisimo ot formy sobstvennosti i podchineniya: prikaz MZ Ukrainy № 110 ot 14.02.2012.

Dronov A. I. Vnedreniye prepodavaniya osnov dokazatel'noy meditsiny v uchebnyy protsess na kafedre obshchey khirurgii / A. I. Dronov, I. A. Koval'skaya, A. A. Skamarovs'kiy // Vestnik Ukrainskoy meditsinskoy stomatologicheskoy akademii. - 2008. - T. 8, № 1-2. - S. 296-299.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-02

Як цитувати

Orel, Y. M. (2015). НАВЧАЛЬНИЙ ПРОТОКОЛ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ КРИТЕРІЙ ЯКОСТІ ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ СЕКЦІЙНОГО КУРСУ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4179

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти