РОЛЬ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА” НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА

Автор(и)

  • O. B. Molodovets

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4176

Анотація

Виробнича практика з “Сестринської справи” (терапія) є обов’язковим елементом поетапного формування лікаря-спеціаліста. Перелік обов’язкових практичних навиків регламентованийПрограмою сестринської виробничої практики для вищих медичних закладів освіти України ІІІ–IV рівнів акредитації і складений для спеціальності 7.110101 “Лікувальна справа” напряму підготовки “Медицина” відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та освітньо-професійної програми підготовки фахівців, затверджених наказом МОН України від 16.04.2003 р. № 239, та навчального плану, затвердженого наказом МОЗ України від 31.01.2005 р. № 52. Алгоритми виконання кожного з належних навиків та ретельне опрацювання їх на муляжах навчально-тренінгового центру є етапом рівнів “знаю-вмію-володію”.  Можливість проведення виробничої практики на клінічних базах (терапевтичних стаціонарах) дозволяє не тільки досконало оволодіти практичними навиками, але й формує етичні засади майбутніх професійних стосунків “лікар – медсестра”, “лікар – пацієнт”, клінічне мислення, формат майбутньої організації лікувального процесу.

Посилання

Pydaev A. V. BolonskyyprotsessvEvrope / A. V. Pydaev, V. H. Perederyy. – Odessa : Odes. hos. un-t, 2004. –192 s.

VolosovetsʹO. P. Pytannya yakosti osvityu konteksti vprovadzhennya zasad Bolonsʹkoyi deklaratsiyi u vyshchiy medychniy shkoli / O. P. Volosovetsʹ // Medychna osvita. – 2005. – № 2. – S. 12–16.

Orhanizatsiya roboty studentiv pid chas vyvchennya dystsypliny “Sestrynsʹka praktyka” na kafedri propedevtyky pediatriyi / A. P. Yurtseva, B. M. Pavlykivsʹka, V. B. Motryuk [ta in.] // Medychna osvita. – 2012. – № 3 (dodatok). – S. 214–217.

Mazepa KH. Istoryko-pedahohichni aspekty pidhotovky medykiv / KH.Mazepa // Visnyk Lʹvivsʹkoho universytetu. – 2004. – Vyp. 18.– S. 37–43.

Pohribna V. L. Sotsiolohiya profesionalizmu : monohrafiya / V. L. Pohribna. – K. : Alerta : KNT : TSUL, 2008. – 336 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-02

Як цитувати

Molodovets, O. B. (2015). РОЛЬ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА” НА КАФЕДРІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІКАРЯ-СПЕЦІАЛІСТА. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4176

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти