ДО ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • S. V. Bondarenko

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4157

Анотація

У статті висвітлені деякі аспекти управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах необхідності ефективного впровадження здоров’язберігаючих технологій.

 

Посилання

Translate

Ковалько В. И. Здоровьесберегающие технологии: школьник и компьютер: 1–4 классы / В. И. Ковалько. – М. : ВАКО, 2007. – 304 с.

Сериков Г. Н. Здоровьесбережение в гуманном образовании / Г. Н. Сериков. – Екатеринбург; Челябинск, 1999. – 242 с.

Вознюк Т. Г. Менеджмент навчально-виховного процесу / Т. Г. Вознюк. – К. : Здоров’я, 2002. – 128 с.

Освітні технології : навчально-методичний посібник [О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.] ; за заг. ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

Пикельная В. С. Теория и методика моделирования управленческой деятельности (школоведческий аспект) : дис. … доктора. пед. наук: 13.00.01 / В. С. Пикельная. – К., 1993. – 374 с.

Мармаза О. І. Менеджмент в освіті: дорожня карта керівника / О. І. Мармаза. – Харків : Основа, 2007. – 448 с.

Хміль Ф. І. Менеджмент : підручник / Ф. І. Хміль. – К. : Вища шк., 1995. – 351 с.

Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. – К. ; Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2004. – 1440 с.

Буренко В. М. Андрогогічний підхід до професійної підготовки вчителя гуманітарного профілю : автореферат дис. канд. пед. Наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / В. М. Буренко. – К., 2005. – 21 с.

Єжова О. О. Здоровий спосіб життя : навчальний посібник для студентів професійно-технічних навчальних закладів / О. О. Єжова. – Суми : Університетська книга, 2010. – 126 с.

Сериков С. Г. Обеспечение паритета образованности и здоровья учащихся в теории и практике образования : дис. доктора пед. наук: 13.00.01 / 13.00.04 / С. Г. Сериков. – Челябинск, 2002. – 385 с.

Єжова О. О. Педагогічні фактори і умови формування ціннісного ставлення до здоров’я / О. О. Єжова // Вісник Глухівського державного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. – Глухів : ГДПУ, 2009. – Вип. 14. – С. 159–164.

Денисенко Н. Ф. Освітній процес має бути здоров’язбережувальним / Н. Ф. Денисенко // Дошкільне виховання. – 2007. – № 7. – С. 8–10.

Сергієнко В. Запровадження в навчальний процес моделі Школи культури здоров’я / В. Сергієнко // Практика управління закладом освіти. – 2009. – № 12. – С. 23.

Видюк А. П. Формирование культурыздоровья в образовательных программах: матеріали Всеукр. наук.-метод. конференції [“Здоров’я та освіта: проблеми та перспективи” / гол. ред. А. Г. Рибковський] / А. П. Видюк, Е. А. Демьяненко, Я. В. Белогурова. – Донецьк : ДонДУ, 2000. – С. 18–20.

Kovalʹko V. Y. Zdorovʹesberehayushchye tekhnolohyy: shkolʹnyk y kompʹyuter: 1–4 klassy / V. Y. Kovalʹko. – M. : VAKO, 2007. – 304 s.

Serykov H. N. Zdorovʹesberezhenye v humannom obrazovanyy / H. N. Serykov. – Ekaterynburh; Chelyabynsk, 1999. – 242 s.

Voznyuk T. H. Menedzhment navchalʹno-vykhovnoho protsesu / T. H. Voznyuk. – K. : Zdorovʺya, 2002. – 128 s.

Osvitni tekhnolohiyi : navchalʹno-metodychnyy posibnyk [O. M. Pyekhota, A. Z. Kiktenko, O. M. Lyubarsʹka ta in.] ; za zah. red. O. M. Pyekhoty. – K. : A.S.K., 2001. – 256 s.

Pykelʹnaya V. S. Teoryya y metodyka modelyrovanyya upravlencheskoy deyatelʹnosty (shkolovedcheskyy aspekt) : dys. … doktora. ped. nauk: 13.00.01 / V. S. Pykelʹnaya. – K., 1993. – 374 s.

Marmaza O. I. Menedzhment v osviti: dorozhnya karta kerivnyka / O. I. Marmaza. – Kharkiv : Osnova, 2007. – 448 s.

Khmilʹ F. I. Menedzhment : pidruchnyk / F. I. Khmilʹ. – K. : Vyshcha shk., 1995. – 351 s.

Velykyy tlumachnyy slovnyk suchasnoyi ukrayinsʹkoyi movy / uklad. i holov. red. V. T. Busel. – K. ; Irpinʹ: VTF “Perun”, 2004. – 1440 s.

Burenko V. M. Androhohichnyy pidkhid do profesiynoyi pidhotovky vchytelya humanitarnoho profilyu : avtoreferat dys. kand. ped. Nauk : 13.00.04 – teoriya i metodyka profesiynoyi osvity / V. M. Burenko. – K., 2005. – 21 s.

Yezhova O. O. Zdorovyy sposib zhyttya : navchalʹnyy posibnyk dlya studentiv profesiyno-tekhnichnykh navchalʹnykh zakladiv / O. O. Yezhova. – Sumy : Universytet·sʹka knyha, 2010. – 126 s.

Serykov S. H. Obespechenye paryteta obrazovannosty y zdorovʹya uchashchykhsya v teoryy y praktyke obrazovanyya : dys. doktora ped. nauk: 13.00.01 / 13.00.04 / S. H. Serykov. – Chelyabynsk, 2002. – 385 s.

Yezhova O. O. Pedahohichni faktory i umovy formuvannya tsinnisnoho stavlennya do zdorovʺya / O. O. Yezhova // Visnyk Hlukhivsʹkoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Oleksandra Dovzhenka. Seriya : Pedahohichni nauky. – Hlukhiv : HDPU, 2009. – Vyp. 14. – S. 159–164.

Denysenko N. F. Osvitniy protses maye buty zdorovʺyazberezhuvalʹnym / N. F. Denysenko // Doshkilʹne vykhovannya. – 2007. – № 7. – S. 8–10.

Serhiyenko V. Zaprovadzhennya v navchalʹnyy protses modeli Shkoly kulʹtury zdorovʺya / V. Serhiyenko // Praktyka upravlinnya zakladom osvity. – 2009. – № 12. – S. 23.

Vydyuk A. P. Formyrovanye kulʹturyzdorovʹya v obrazovatelʹnykh prohrammakh: materialy Vseukr. nauk.-metod. konferentsiyi [“Zdorovʺya ta osvita: problemy ta perspektyvy” / hol. red. A. H. Rybkovsʹkyy] / A. P. Vydyuk, E. A. Demʹyanenko, YA. V. Belohurova. – Donetsʹk : DonDU, 2000. – S. 18–20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-01

Як цитувати

Bondarenko, S. V. (2015). ДО ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4157

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти