ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ І КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Н. О. Федчишин

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3741

Анотація

У статті проаналізовано застосування лінгводидактичного тестування як засобу навчання та контролю знань й окреслення практичного застосування тестів у навчанні різних видів мовленнєвої діяльності німецької мови, досліджено переваги тестування над традиційними формами контролю знань.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-29

Як цитувати

Федчишин, Н. О. (2015). ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ І КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3741

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти