ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ РІШЕННЯ

Автор(и)

  • А. С. Сон В. В. Добровольський Ю. І. Горанський

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3738

Анотація

У статті представлений аналіз методичних підходів, запропонованих кафедрою нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету, щодо підвищення якості підготовки викладачів. Головним у педагогічному такті є ставлення викладача до своєї педагогічної діяльності, до особистості студента й до самого себе. Вміння дотримуватися міри в застосуванні засобів виховного впливу та ефективно впливати на психіку студентів, з метою кращого опанування навчальної програми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-29

Як цитувати

Ю. І. Горанський, А. С. С. В. В. Д. (2015). ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ РІШЕННЯ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3738

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти