ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ РІШЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3738Анотація
У статті представлений аналіз методичних підходів, запропонованих кафедрою нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету, щодо підвищення якості підготовки викладачів. Головним у педагогічному такті є ставлення викладача до своєї педагогічної діяльності, до особистості студента й до самого себе. Вміння дотримуватися міри в застосуванні засобів виховного впливу та ефективно впливати на психіку студентів, з метою кращого опанування навчальної програми.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-04-29
Як цитувати
Ю. І. Горанський, А. С. С. В. В. Д. (2015). ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ РІШЕННЯ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3738
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти