ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ, ЯКІ СПРЯМОВАНІ НА ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ У ДВНЗ “ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ”
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3719Анотація
Робота присвячена аналізу інтеграції навчального процесу у ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”. На думку авторів, основна мета міждисциплінарної інтеграції у стоматології – не тільки взаємопроникнення змісту різних навчальних дисциплін, але створення єдиного освітнього потенціалу шляхом використання інноваційних технологій, що сприятиме фаховій підготовці лікарів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-04-28
Як цитувати
Н. М. Воронич-Семченко, Т. П. К. Р. М. Н. О. І. Т. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ, ЯКІ СПРЯМОВАНІ НА ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ У ДВНЗ “ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ”. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3719
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти