ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Н. Д. Гарматюк
  • В. П. Марценюк

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.2179

Анотація

У статті йдеться про суть і значення контролю знань для навчально-виховного процесу, про тестовий контроль як
один з ефективних та оптимальних методів перевірки знань, умінь та навичок студентів. Виділено основні види тестів
залежно від етапу навчального процесу, на якому вони впроваджуються. Тестовий контроль сприяє активізації пізна-
вальної діяльності, формує у студентів навички самостійної роботи, розвиває вміння логічно мислити.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-30

Як цитувати

Гарматюк, Н. Д., & Марценюк, В. П. (2013). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.2179

Номер

Розділ

Статті