ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ СУДОВОЇ МЕДИЦИНИ ЗА ДИСТАНЦІЙНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.3.13321Ключові слова:
дистанційна освіта, телекомунікаційні технології навчання, викладання судової медицини он-лайнАнотація
У статті проаналізовано сучасні аспекти впровадження новітніх телекомунікаційних технологій під час опанування судової медицини в дистанційному форматі в Тернопільському національному медичному університеті. Представлена структура практичного заняття у форматі «Єдиного дня», деталізовано методику проведення практичної частини заняття, семінару та контролю знань студентів в онлайн-режимі. Висвітлено значимість отримання знань із судової медицини для майбутньої діяльності лікаря, роз’яснено необхідність створення в університеті окремої кафедри судової медицини і медичного права. Докладно проаналізовані особливості і методика дистанційного викладання судової медицини за допомогою освітньої платформи Teams. Підкреслено значимість системи дистанційної освіти Moodle як важливого Web-ресурсу для якісної підготовки до занять і для контролю знань студентів. Окремо наведені перспективні напрямки дистанційного навчання здобувачів освітніх послуг під час вивчення судової медицини в режимі он-лайн.
Посилання
Bondarenko, S.V., Pylypyshyn, O.I., & Sopiha, M.O. (2022). Metody ta tekhnolohii navchannia studentiv-medykiv na zasadakh mizhdystsyplinarnoi intehratsii [Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 74-79 [in Ukrainian].
Danylevych, Yu.O., Naumova, L.V., & Milevska-Vovchuk, L.S. (2021). Rol informatsiino-komunikatyvnykh tekhnolohii u navchalnomu protsesi [The role of information and communication technologies in the educational process]. Medychna osvita – Medical Education, 1, 83-88 [in Ukrainian].
Korda, M.M., Shulhai, A.H., Mashtalir, A.I., & Chornomydz, A.V. (2021). Dystantsiine navchannia – vymushenyi zakhid chy vymoha chasu (na prykladi Ternopilskoho natsionalnoho medychnoho universytetu imeni I. Ya. Horbachevskoho MOZ Ukrainy)? [Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University)?]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 35-40 [in Ukrainian].
Kvasko, O.Yu., & Kondaurova, A.Yu. (2022). Suchasni metodyky navchannia pid chas dystantsiinoho vykladannia fundamentalnykh dystsyplin medychnykh spetsialnostei [Modern methods of learning during distance teaching of medical specialties fundamental disciplines]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 56-60 [in Ukrainian].
Kryminalnyi protsesualnyi kodeks Ukrainy vid 13.04.2012 r. [Criminal Procedure Code of Ukraine dated April 13, 2012]. zakon.rada.gov.ua. Retrieved from: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4651-17/ [in Ukrainian].
Osnovy zakonodavstva Ukrainy pro okhoronu zdorovia: Zakon Ukrainy vid 19.11.1992 r. [Fundamentals of Ukrainian legislation on health care: Law of Ukraine dated November 19, 1992]. zakon.rada.gov.ua. Retrieved from: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2801-12/ [in Ukrainian].
Posolenyk, L.Y., & Vydoinyk, O.Y. (2021). Vykorystannia interaktyvnykh metodiv vykladannia ta rozvytok dystantsiinoi osvity likariv u Ternopilskomu natsionalnomu medychnomu universyteti imeni I. Ya. Horbachevskoho MOZ Ukrainy v umovakh karantynu [Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil National Medical University in quarantine conditions]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 80-84 [in Ukrainian].
Shulhai, A.H., Tsvyakh, A.I., Gdanskyi, S.M., Hospodarskyy, A.Ya., Kopytchak, I.R., Marchenkova, N.O., & Lymar, Ye.A. (2022). Suchasni aspekty ochnoho ta dystantsiinoho navchannia na klinichnii kafedri [Modern aspects of the online and offline training at the clinical department]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 51-56 [in Ukrainian].
Fedchyshyn, N. O., Shulhai, A.-M. A., & Krytskyi, T. I. (2022). Didzhytalizatsiia v osviti: sohodennia ta perspektyvy [Digitization in education: present and prospects]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 5-11 [in Ukrainian].
Franchuk, V.V. (2019). Nedoliky profesiinoi medychnoi diialnosti: sudovo-medychni ta kliniko-sotsialni aspekty [Disadvantages of professional medical activity: forensic-medical and clinical-social aspects]. Lviv: Mahnoliia 2006 [in Ukrainian].
Yashan, O.I., & Herasymiuk, M.I. (2021). Osoblyvosti orhanizatsii navchalnoho protsesu v Ternopilskomu natsionalnomu medychnomu universyteti imeni I. Ya. Horbachevskoho MOZ Ukrainy za umov pandemii virusu SARS-COV-2 COVID-19 [The peculiarities of the organization of the educational process in I. Horbachevsky Ternopil National Medical University under conditions of the SARS-COV-2 COVID-19 virus pandemic]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 88-91 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.