ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ КУРСАНТІВ У РЕАЛІЯХ ТЕПЕРІШНЬОГО ЧАСУ

Автор(и)

  • Ю. М. Степанов ДУ «Інститут гастроентерології НАМН України», Дніпро
  • О. М. Власова Дніпровський державний медичний університет, Дніпро

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12412

Ключові слова:

методи післядипломної освіти, підвищення кваліфікації лікаря, дистанційне навчання

Анотація

Анотація. В умовах пандемії COVID-19 дистанційні форми навчання лікарів-курсантів на факультетах післядипломної освіти виходять на перші місця і відповідають основним тенденціям надання освітніх послуг у світі. Сучасна ситуація з карантином буде лише збільшувати попит на нові інформаційні форми освіти. У статті висвітлено використання поряд із традиційними методами навчання інтерактивних методів. Ці методи потребують змін до підходів викладання усіх дисциплін, використання нових не типових форматів. Усім учасникам освітнього процесу необхідно оволодіти навичками використання компʼютерних та телекомунікаційних технологій. У статті охарактеризовані та проаналізовані переваги та недоліки дистанційного навчання. Переваги: доступність та комфортність навчання, свобода вибору змісту, часу, теми, форми і методу навчання тощо. До недоліків слід віднести труднощі лікарів в освоюванні онлайн-технологій, аудиторія має різний вік та рівень освітніх можливостей, немає очного спілкування між викладачами та курсантами, відсутня можливість освоєння нових практичних навичок.

Використання різноманітних методів та форм навчання у безперервній післядипломній освіті лікарів дозволяє надати різним соціальним групам у будь-яких регіонах країни рівні освітні можливості; підвищити якісний рівень освіти за рахунок більш активного використання наукового та освітнього потенціалу; дозволяє здобути лікарям нові знання паралельно з основною діяльністю.

Посилання

Stepanov, Yu.M., Kononov, I.M., Salenko, A.V., Vlasova, O.M., Shendrik, L.M., Kosynska, S.V., & Budzak, I.Y. (2018). Vdoskonalennya form i metodiv pislyadyplomnoho navchannya likariv po modulyu «Hastroenterolohiya [Improvement of forms and methods of postgraduate education of doctors at the module “Gastroenterology”]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 99-101 [in Ukrainian].

Volosovets, O.P. (2005). Pytannia yakosti osvity v konteksti vprovadzhennia zasad Bolonskoi deklaratsii u vyshchii medychnii shkoli [Issues of quality of education in the context of implementation of the principle of the Bologna Declaration in the Higher Medical School]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 12-16 [in Ukrainian].

Sergeeva, N.D., Danilova, I.Yu., Shkavro, T.K., & Koles¬nikova, L.R. (2016). Interaktivnye metody obucheniya v meditsinskom vuze [Interactive methods of teaching in a medical school]. Sistema menedzhmenta kachestva: opyt i perspektivy – Qualite Management System: Experience and Prospects, 5, 44-47 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-13

Як цитувати

Степанов, Ю. М., & Власова, О. М. (2021). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ КУРСАНТІВ У РЕАЛІЯХ ТЕПЕРІШНЬОГО ЧАСУ. Медична освіта, (2), 52–54. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12412

Номер

Розділ

Матеріали конференції